Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی با تسلیت درگذشت محمدباقر منصوری، مداح اردبیلی اهل بیت(ع)، گفت: عروج این نوکر بااخلاص اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آن هم در شب زیارتی مولایش اباعبدالله الحسین (روحی فداه) نشان از عشق وافرش به آن حضرت و خاندانش دارد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: حجت الاسلام والمسلمین «محمد قمی» در پی درگذشت «محمد باقر منصوری» مداح اهل بیت (علیهم السلام) که شب گذشته (پنجشنبه، ۱۰ مرداد ماه) در آئین سوگواری حضرت جوادالائمه(ع) رخ داد، پیام تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن پیام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به شرح ذیل است:     بسم الله الرحمن الرحیم  انا لله و انا الیه راجعون با نهایت تأثر و تأسف مطلع شدم که برادر ارجمند جناب آقای محمد باقر منصوری اردبیلی از مداحان جوان، انقلابی و پرشور اردبیل - این دیار مداحان حماسی سرا - در حال آماده شدن برای خادمی مجلس شهادت حضرت امام جواد الأئمه (سلام الله علیه) ندای حق را لبیک گفته است. عروج این نوکر با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) آن هم در شب زیارتی مولایش اباعبدالله الحسین (روحی فداه) نشان از عشق وافرش به آن حضرت و خاندانشان دارد؛ نیز مدالی است بر سینه او که جوانی خود را وقف اقامه مدایح و مراثی آل الله نمود. اینجانب به خانواده داغدار و دوستداران ایشان و مردم ولایت مدار استان سرافراز اردبیل و جامعه ستایشگری کشور  تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان می خواهم که او را با اهل بیت پیامبر (صلوات الله علیهم اجمعین) محشور فرماید. محمد قمی  ۱۱ مرداد ماه ۱۳۹۸ هجری شمسی  ۳۰ ذی القعدة الحرام ١٤٤٠ هجری قمری            

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام جواد ع مسجد اردبیل بیرجند مجلس مسجد طراز اسلامی روزنامه نماز جمعه اربعین حسینی محمدباقر منصوری حجت الاسلام والمسلمین قمی مداح اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم پرویز داوودی از کارگزاران خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران را که سال‌ها در سمت‌های اقتصادی و اجرایی و مدیریتی مختلف منشأ اثر بودند، به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند مسئلت دارم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی