Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا صدر منتقد سینما و پژوهشگر در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود، یادداشتی را درباره رابین ویلیامز بازیگر فقید سینمای جهان و پنجمین سالی که از خودکشی‌اش می‌گذرد، منتشر کرده است که بدین شرح است: «از وداع رابین ویلیامز پنج سال گذشت... به این عکس دوران کودکی رابین ویلیامز خیره شده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسری با نگاهی ساده و صمیمی در جامه ای آراسته که به دوربین چشم دوخته. چگونه می شود چنین پسری در بزرگسالی اش با آن همه محبوبیت و معروفیت زندگی اش را با دستان خودش پرپر کرده باشد؟

آن سادگی و صمیمیت با کلام شیرینی گره خوردند و از او مرد بزرگ حرفه نمایش ساختند. همه تصور می کردند او را می شناسند و مردی است که همان دور و برشان بسر می برد. در آثارش پزشک شد، معلم، جن، زن، پیتر پن... همه را به وجد می آورد. خنداند و امید داد، اما حالا که اگوست رسیده پنج سال از خودکشی اش سپری شده. گویی همین دیروز بود خبر حلق آویز کردنش در خانه اش همه را میخکوب کرد. مأموران اورژانس که رسیدند سه چهار ساعت از مرگش گذشته بود. در شصت و سه سالگی. 

افسرده بود و دلمرده. بی نشان از رابین پر شر و شوری که می شناختیم. یک سالی با خودش کلنجار میرفت. همسرش نوشت بیماری زوال عقل مغز رابین را به گلوله بسته بود. دوستش گفت پارکینسون گرفته بود و یکی از پزشکانش برای توصیف وخامت حالش افزود شبیه این بود سلول های سرطانی یک به یک اعضای بدنش را به بند کشیده اند. رابین به خواب نمی رفت، توهم زده بود، مبتلا به فراموشی، به زحمت قدم برمی داشت و روز و شب را گم کرده بود... هر که بود، دیگر رابین نبود.

خودش روزگاری گفته بود همیشه فکر می کردم بدترین چیز در زندگی این است تنها بمانید، ولی دریافتم بدترین چیز این است آدم های دور و برتان به شما احساس تنهایی القا کنند... و چه پایان طعنه آمیزی. رابین در تنهایی رفت و با وداع ناگهانی و تلخش به خیلی ها احساس تنهایی القا کرد. دوباره به عکس رابین پسر بچه نگاه می کنم، ولی عکس ها همیشه حقیقت را نمی گویند.»

جسد رابین ویلیامز در تاریخ ۱۱ اوت ۲۰۱۴ در خانه‌اش پیدا شد و پس از تحقیقات، مشخص شد که او خودش را حلق آویز کرده است، به گفته همسرش او در سال های پایانی عمرش از افسردگی شدید رنج میبرد و به پارکینسون مبتلا شده بود.

۲۵۸۲۴۳

کد خبر 1285927

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حمیدرضا صدر بازیگران سینمای جهان چهره ها در اینستاگرام محمدجواد ظریف ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال سینمای ایران روسیه مسکن فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین پلیس نیویورک می‌گوید این مرد خودش را در منطقه «منهتن» در نیویورک، جایی که دونالد ترامپ منتظر محاکمه در دادگاه است خودش را به آتش کشیده و آتش‌نشان‌ها در تلاش برای اطفای حریق هستند.این اتفاق بعد از آن رخ داد که دادگاه ۱۸ عضو هیئت منصفه دادگاه و ۶ جانشین او را برای رسیدگی به پرونده رئیس‌جمهور سابق در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن تعیین کرد. یک سخنگوی اداره آتش‌نشانی نیویورک گفت: «یک مرد در محوطه بیرون این دادگاه خودش را به آتش کشید. هنوز در حال گردآوری جزئیات هستیم.»برخی از رسانه‌ها گزارش داده‌اند که این فرد برای برای مداوا راهی بیمارستان شده است. این اتفاق در پارکی در مقابل دادگاه رخ داده که مسئولان از آن برای برگزاری تجمعات، هم در حمایت از ترامپ و هم ضد او استفاده می‌کنند. دادگاه کیفری ترامپ تحت تدابیر شدید امنیتی در طبقه پانزدهم این دادگاه با حضور نیروهای سرویس مخفی و همچنین نیروهای پلیس دادگاه برگزار می‌شود.

کد خبر 845614 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • انتقام شدید سعید واسعی از تیم سابق
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • انسان نباید فقط برای خودش دعا کند
  • درآمد کودکان زباله گرد چقدر است؟
  • دور دنیا به ‌صرف قهوه!
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • میز بیلیاردی که خودش را با امواج در کشتی تراز می کند (فیلم)
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک