Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@23:35:10 GMT

شیعیان هتک حرمت کربلا را در نطفه خفه کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۲۹۸۱

شیعیان هتک حرمت کربلا را در نطفه خفه کنند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ متن پیام حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین انصاریان در پی هتک حرمت سرزمین کربلا، به شرح زیر است:
«انا لله و انا الیه راجعون
ما عشت اراک الدهر عجبا

هرگز در باورمان نمیگنجید که در برابر چشمان شیعیان غیرتمند عراق که همه ساله میزبان میلیون‌ها زائر حضرت سیدالشهدا هستند در مراسم ورزشگاهی در حریم مقدس و پاک کربلا و حرم پاک و مطهر آل الله(ع) که محل نزول ملائکه و قدمگاه اولیا و انبیاء و ائمه معصومین(ع) و سرزمین کرب و بلا و غم و مصیبت جانکاه آل طه‌(ع) است، زنان رقاصه و نوازنده که یادآور فساد بنی‌امیه و وارث یزید و یزیدیانند، حضور یابند و قلب مقدس امام زمان(عج) و اهل بیت(ع) و شیعیان پاک و مخلص را به درد آورند و با این حرکت شیطانی دل شیطان صفتان و دشمنان اهل بیت(ع) خصوصاً وهابیت خبیث را شاد نمایند و داغی جانگداز بر پیکر اسلام بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با موضع‌گیری صریح مراجع و علمای اعلام و اعتراض فراگیر و جدی شیعیان مخلص و غیور و اعلام انزجار از این گونه رفتارهای بی‌شرمانه و موذیانه، این ظلم فاحش دردآور و این حرکت فجیع در نطفه خفه و از تکرار آن در این سرزمین مقدس جلوگیری شود و با استغفار به درگاه ربوبی و عذرخواهی از ساحت مقدس ارباب غریب و مظلوم، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و فرزند رشید امیرالمومنین حضرت قمربنی هاشم(ع) و خاندان پاک رسول با کرامت اسلام(ص) موجبات شادی آن حضرات فراهم و قلب جریحه دارشان التیام یابد.

فقیر: حسین انصاریان

۱۰ مرداد ۱۳۹۸

۲۹ ذی القعده 1440»

گفتنی است، اعتراض‌ها به افتتاحیه بازی‌های فوتبال غرب آسیا پس از آن آغاز شد که در این مراسم از رقص و آواز استفاده شد. عراقی‌ها می‌گویند نقض آشکار حرمت شهر کربلا شامل بی‌اعتنایی به ماده 24 اداره اوقاف شیعیان نیز شده است. در این ماده، کربلا شهری دینی و مقدس اعلام شده که بایستی از هر نوع بی‌حرمتی به آداب و رسوم مذهبی در آن خودداری شود.

علی‌اکبر پوستجیان 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: حجت الاسلام حسین انصاریان بنی امیه سیدالشهدا حرم کربلا ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه شماره 441 خط حزب‌الله، برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از 200 دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضبط شده و هر روز ساعت 13 از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند:  «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • سفری تصویری به «سرزمین مقدس»
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص حفظ حریم و حرمت زنان سرزمین