Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ۲۶ ساله و ۱۹۴ سانتی متری لسترسیتی، انتقالی رویایی به تئاتر رویاها را تجربه خواهد کرد.

طرفداری- هری مگوایر در آستانه انتقالی ۸۰ میلیون پوندی از لسترسیتی به منچستریونایتد قرار دارد. در این مطلب قصد داریم نگاهی به پس زمینه این بازیکن داشته باشیم. 

خلاصه‌ای از دوران حرفه‌ای مگوایر

او کارش را در تیم شهرش یعنی شفیلد یونایتد آغاز کرد و در سال ۲۰۱۱ و در سن ۱۸ سالگی، اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان آن باشگاه انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به جایزه بهترین بازیکن سال شمشیرها دست پیدا کرد و سه فصل پیاپی در تیم منتخب فصل لیگ یک حضور داشت. او در سال ۲۰۱۴ در ازای ۲.۵ میلیون پوند به هال سیتی لیگ برتری پیوست ولی نیاز داشت مدتی به صورت قرضی در ویگان بازی کند. در تابستان ۲۰۱۷ او در انتقالی ۱۷ میلیون پوندی به لسترسیتی ملحق شد. او فصل پس از آن به تیم ملی انگلیس دعوت شد تا در ادامه در جام جهانی ۲۰۱۸ بدرخشد. 

زمینه خانوادگی

مگوایر متعلق به خانواده‌ای فوتبالی است؛ برادر ۲۲ ساله‌اش لاورنس برای چسترفیلد در لیگ ملی بازی می‌کند. دیگر برادرش یعنی جو هم در ۲۷ سالگی یک فوتبالیست آماتور است. هر دو برادر او هم مدافع هستند. خواهر آن‌ها دایسی هم سابقه بازی در تیم زنان شفیلدیونایتد را در کارنامه دارد. 

زندگی شخصی

فرن هاوکینز هشت سال است که معشوقه مگوایر محسوب می‌شود. این زوج دقیقا ۹ ماه پس از این که انگلیس توانست کلمبیا را در ضربات پنالتی در جام جهانی شکست بدهد، در آوریل امسال صاحب فرزندی به اسم لیلی سن مگوایر شدند. 

زندگی ورزشی

مگوایر که در اصل اسمش یاکوب است ولی او را بر اساس نام میانی‌اش می‌شناسند، در مسابقات مدرسه چسترفیلد استعداد ورزشی خود را نشان داد. در حالی که راگبی بازی می‌کرد، مخصوصا در مسابقات دو و میدانی، دوی ۸۰۰ متر و پرتاب دیسک تبحر خاصی داشت. البته فوتبال ورزش مورد علاقه‌اش بود. دو سال پس از این که در سال ۲۰۱۶ همراه دوستانش به فرانسه سفر کرد تا تماشاگر رقابت‌های یورو باشد، خود در لباس سه‌شیرها در جام جهانی به میدان رفت. 

الگوهای مگوایر

او در مصاحبه‌ای از علاقه‌اش به جان تری و ریو فردیناند گفته است: «وقتی بزرگ می‌شدم، آن‌ها بهترین زوج دفاعی محسوب می‌شدند.» در ادامه فرصت کار کردن زیر نظر استیو بروس، مدافع سابق منچستریونایتد یکی از اصلی‌ترین دلایل او برای پیوستن به هال سیتی بود. با وجود داشتن چنین الگوهایی، مگوایر کار خود را به عنوان یک هافبک در فوتبال آغاز کرد؛ این روزها توانایی حمل توپ او به همین خاطر مشهود است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین در بخشی از برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی از اوسمار ویه را خواست تا به سوالات او پاسخ کوتاه و تک کلمه ای بدهد که اغلب این سوالات مربوط به فوتبال بود و البته در بخشی از آن مجری برنامه درباره غذای مورد علاقه اوسمار هم پرسید که او به شکلی جالب از کشک بادمجان نام برد.

با این حال شاید بخش مورد توجه جایی بود که میثاقی درباره دوگانه رونالدو و مسی سوال کرد که ابتدا سرمربی پرسپولیس به نظر تصور کرد که بحث رونالدوی برزیلی است اما زمانی که متوجه شد کریستیانو رونالدو در این نظرسنجی آمده، با کنایه و تمسخر گفت که رونالدوی واقعی، رونالدو نازاریو است.

این بخش از مصاحبه را بخوانید:

* مسی یا رونالدو؟
مسی. من فکر کردم درباره رونالدو نازاریو یا رونالدینیو صحبت می‌کنید. رونالدوی اصلی اوست.

* لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا؟
سخت است. لیگ ایران زندگی ماست و در آن زندگی می‌کنیم و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی همه است.

* قهرمانی لیگ یا برد دربی؟
قهرمانی لیگ.

* گواردیولا یا کلوپ؟
کلوپ.

* تیکی تاکا یا دفاع- ضدحمله؟
میکس.

* بازیکن جوان یا باتجربه؟
بازیکن خوب.

* آزادی یا ماراکانا؟
ماراکانا.

کد خبر 846554 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا
  • گل هری مگوایر به کاونتری (منچستریونایتد 2-0 کاونتری)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر