Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ سردار غلامرضا سلیمانی  عصر جمعه در آئین تکریم ششمین سالگرد شهید رضا کارگر برزی از شهدای مدافع حرم شهرستان نظرآباد  استان البرز که در مسجد غدیریه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران افزود: پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهایی برای اسلام فراهم کرد که تشکیل حکومت اسلامی در ایران یکی از دستاوردها بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  بیان داشت: ایران قبل پیروزی انقلاب تحت راهبری رژیم صهیونیستی و آمریکا  قرار داشت که یکی از دستاوردهای انقلاب شکل گیری الگوی مقاومت و صادر کردن آن به سایر کشورها است.
سردار سلیمانی تصریح کرد: در پیچ های تاریخی صدر اسلام فرهنگ ایثار و مقاومت رنگ باخت و شهر کوفه که زمانی مملو از مجاهدان بود امام حسین علیه السلام را تنها گذاشت.

رئیس بسیج مستضعفین گفت: برخلاف مردم کوفه در عمر انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس مردم انقلابی ایران بارها در صحنه  حضور یافتند  و بنا به  فرموده مقام معظم رهبری  ملت ایران در دوران دفاع مقدس ایثارگری های دوران عاشورا را بازسازی کرد.
وی عنوان کرد: در لبنان وقتی جنگ کوچکی بین رژیم صهیونیستی درمی گرفت اعراب شکست می خورند و صهیونیست ها  همیشه پیروزی جنگ شش روزه در مقابل اعراب را جشن می گرفتند اما پس از شکست آنها در مقابل حزب الله لبنان در جنگ سی و سه روزه دیگر پیروزی های قبلی خود را جشن نگرفتند.
سردار سلیمانی افزود: امروز مردم یمن با الگوگیری از روحیه مقاومت مقابل تجاوز وحشیانه دشمنان ایستادگی می کنند و  ستون فقرات این جنگ درحال نابودی است.

وی ادامه داد : در سوریه نیز شاهد بودیم همه مناطق آن کشور در دست معارضین و داعشی ها که توسط امریکا و عربستان تجهیز شده بودند قرار گرفت اما فرهنگ و الگوی مقاومت آنها را شکست داد و شهید کارگر برزی در چنین شرایطی به شهادت رسید تا نگذارند دشمنان بر منطقه حاکم شوند.

رئیس سازمان  بسیج مستضعفین گفت: زمانی ۸۱ درصد سرزمین سوریه در دست داعشی ها بود، آمریکایی ها و ناتو نتوانستند کاری انجام دهند چون این ها روحیه مقاومت و ایثارگری نداشتد و امروز شهدای مدافع حرم خواص شهدای راه و جبهه مقاومت هستند.

وی بیان داشت: اگر امروز دشمن بر ایران فشار می آورد برای شکستن روحیه مقاومت و فداکاری ملت ایران است، آنها جمهوری اسلامی را  می خواهند که در مقابل کودک کشی صهیونیستی ساکت باشد و روحیه مقاومت را کنار بگذارد.

سلیمانی افزود: امروز در لبنان ، یمن، عراق و سوریه جبهه مقاومت حرف اول و آخر را می زند که تمام این اتفاقات درس های ملت ایران و انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد : باید به خانواده شهدا ببالیم که توانستند روند رو به پیشرفت فرهنگ مقاومت را گسترش دهند، این دستاوردها بسیار بزرگ است به گونه ای که منافع ملی کشور در فرهنگ مقاومت خلاصه می شود.
رئیس سازمان بسیج  مستضعفین تصریح کرد: اگر به دنبال موفقیت در عرصه های سیاسی و اقتصادی در راستای تلاش برای تمدن سازی اسلامی هستیم باید مقاومت داشته باشیم،  راه پیروزی برفتنه های دشمن در هر عرصه ای نسبت به کشور ایران توسل به فرهنگ ایثار و اتکا و الگوگیری از شهدا است.
وی گفت: امریکایی اگر در هیچ رویارویی با ایران موفق نبودند به علت مقاومت ملت ایران است، شکست سیاست های  خبیثانه حکام حجاز در عربستان که دنباله رو آمریکا هستند نیز نتوانستند به پیروزی دست یابند.
سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: میهن اسلامی ایران مفتخر است با فرهنگ ولایت مداری تحقق تدابیر امام و رهبری جانفشانی درآن شکل بگیرد و در هر جا ملت ایران نگاه کنیم قله های ایثار و فداکاری را مشاهده خواهیم کرد.

شهید رضا کارگربرزی در یکم مرداد سال ۱۳۵۸ شمسی مصادف با ۲۷ شعبان سال ۱۳۹۹ قمری در یک خانواده مذهبی و ولایتمدار در شهرستان نظرآباد دیده به جهان گشود. ایــن شـهیـد والا مـقـام در سـحرگـاه روز جـمعه یـازدهم مـرداد ۱۳۹۲ مصادف بـا ۲۴ رمـضـان ۱۴۳۴و روز قـدس بـا زبــان روزه در دفــاع از حـریــم آل ا... ، حرم حضرت زینب کبری (س) امـضـاء سعـادتـمندی خـویش را از دسـت عقیله بنی هاشـم، حـضـرت زینـب (س) دریـافت نـمـوده و بـه درجـه رفیع شهادت نائل آمد. پـیکر مبـارک این شهید در روز ۱۴ مرداد سال گذشته در گـلزار شهـدای زادگاهـش با حضور هزاران نفر تشییع و تدفین شد.

۹۹۳۳/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری ظهر سه شنبه در نشست با اعضای شورای شهر بندرعباس، با اشاره به ایام سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: وقتی اقدامات امام راحل (ره) را مرور می‌کنیم کارهایی معجزه وار را می‌بینیم به عنوان مثال تأسیس سپاه پاسداران حاکی از نگاه دوراندیشانه امام بود و امروز تأثیر این دوراندیشی را به وضوح می‌بینیم.

وی در بیان خاطره‌ای افزود: قبل از انقلاب مستشاران آمریکایی پایبند به هیچ اصولی در کشور نبودند و گاهی به حریم‌ها و حرمت‌ها تعدی می‌کردند از طرفی هم کسی جرأت نمی‌کرد با آن‌ها برخورد کند اما امروز به لطف الهی و رهبری امامین انقلاب، نظام ما به حدی از اقتدار رسیده است که اگر کسی جسارتی به منافع ایران اسلامی کند حتی اگر خارج از مرزها هم باشد تنبیه خواهد شد.

سردار سالاری با اشاره به ضرورت تأسیس تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه از ابتدای انقلاب برای خدمت‌رسانی به مردم شکل گرفت و در ۸ سال دفاع مقدس بهترین نیروهای خود را تقدیم کرد.

وی عنوان‌کرد: فلسفه وجودی سپاه پاسداران فدایی شدن برای ملت ایران، نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است و به هیچ وجه این نهاد منافع خود را دنبال نمی‌کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تاکید کرد: اقداماتی که سپاه در عرصه نظام‌های بین‌الملل انجام داده است بی‌نظیر است و با رشادت‌های حاج قاسم و رزمندگان اسلام بلای خانمان سوز داعش از سر همه ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان دفع شد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: همه حاکمان جور و ظلم از آمریکای جنایتکار تا کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر دور هم جمع شده‌اند تا جنایات انسانی علیه مردم بی‌دفاع غزه انجام دهند و نه تنها از این اقدامات اعلام برائت نمی‌کنند بلکه مدام صهیونیست‌ها را به ادامه جنایات تشویق کرده و به لحاظ مالی و اقتصادی حمایت می‌کنند.

سردار سالاری اذعان کرد: متأسفانه در داخل کشور بعضی‌ها قائل بودند که ما نیاز به دو مجموعه نظامی نداریم و باید یکی نیروهای نظامی را منحل کنیم از طرفی برخی‌ها دنیا را دنیای گفتمان می‌دانستند در حالی که امروز شاهدیم هیچ چیزی را در برابر مدعیان دروغین حقوق بشر نمی‌توان با گفتمان و دیپلماسی حل کرد.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را به هم ریخت چرا که تا پیش از این حتی کسی جرأت نمی‌کرد در الفاظ چیزی به آمریکا و اسرائیل بگوید اما ایران به برکت نظام ولایی خودش در مقابل چشمان دنیا اراده خود را در مقابل صهیونیست‌ها به نمایش گذاشت.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان‌کرد: اراده خدا این بود که کل مردم دنیا شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی را ببینند.

کد خبر 6086535

دیگر خبرها

  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است