Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ پلیس هندوستان 6 مرد را به جرم تجاوز به یک مادر و دختر دستگیر کرد.

بر اساس گزارش پلیس، شب گذشته اهالی روستایی در هند با صدای شیون و گریه دو زن با اداره پلیس تماس گرفتند و ماموران فورا به محل مخابره شده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

آبمیوه های با طعم تریاک

 

جوان سلاخی شده پشت فرمان پژو در اتوبان آوینی تهران

 

تراشید موی سر مادر و دختر پس از تجاوز گروهی

ماموران و اهالی روستا زمانی که به خانه مورد نظر رسیدند با زنی 50 ساله و دخترش در حالی که موهایشان تراشیده شده بود و برهنه در گوشه خانه افتاده بودند مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بعضی از روستاییان هندی تراشیدن موی دختر و زن نشان از ناپاکی و بی عفت بودن آن ها است و به همین منظور زمانی که مردم با چهره آن ها مواجه شدند فهمیدند که رسوایی به بار آمده که این تراشیدن موی سر سزای اعمال آن ها بوده است.

دو قربانی پس از مراجعه به بیمارستان و درمان به ماموران پلیس گفتند که شب گذشته در حال استراحت درخانه بودند که ناگهان 6 مرد با شکستن در خانه وارد شدند و بدون توجه به ترس و وحشتشان آن ها را مورد ضرب و شتم و تجاوز گروهی قرار دادند و قبل از فرار با تراشیدن موی سر آن ها مدعی شدند که انتقام خود را از شکور- همسر و پدر قربانی- گرفتند.

با اعتراف دو قربانی ماموران پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن متهمان و شکور آغاز کردند.

به گفته سخنگوی پلیس محلی با تلاش ماموران پلیس 6 متجاوز شناسایی و دستگیر شدند . محکومان در بازجویی های خود اظهار داشتند که 6 برادر هستند که چندی پیش متوجه شدند شکور به خواهر 20 ساله شان تجاوز کرده و فرار کرده است و خواهر نگون بختشان برای نشان دادن این رسوایی موهای سرش را تراشیده و بعد خودکشی کرده است.

برادران با تحقیقات و پیگیری های طولانی پس از مرگ خواهرشان مسبب این جنایت را شناسایی کردند و فهمیدند نانوای محل دختربیچاره را به دام کشانده و متواری شده و آن ها برای انتقام از شکور تصمیم به دست درازی به ناموسش گرفتند.

در حال حاضر تا تکمیل شدن پرونده و پیدا شدن شکور 6متهم به زندان منتقل شده تا به زودی جلسه دادگاهی شان برگزار شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجاوز رسوایی شناسایی و دستگیر ضرب و شتم گریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت برای انتقام!

وقتی به خاطر دخالت های باجناقم در زندگی از همسرم طلاق گرفتم، دچار افسردگی شدم و به مصرف مواد مخدر روی آوردم  ولی خیلی زود به خود آمدم و خلافکاری را کنار گذاشتم. در این شرایط بود که فهمیدم یکی از مغازه‌داران محلی به لوازم تعمیرگاهم دستبرد می زند. من هم برای انتقام از او دست به سرقت اموالش زدم که  ...

به گزارش خراسان، جوان 38 ساله ای که به اتهام دستبرد به اموال یک مغازه دستگیر شده است، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری معراج مشهد گفت: پدرم که آرماتور بند ساختمان بود یک سال قبل بر اثر بیماری سرطان فوت کرد اما از همان دوران کودکی که به خاطر دارم مادرم نیز برای تامین هزینه های زندگی در منازل مردم کارگری می کرد تا همه خواهر و برادرانم سروسامان گرفتند. درحالی که برادرانم بیشتر به حرفه پدرم روی آورده بودند من به شغل مکانیکی علاقه داشتم و به همین دلیل هم رشته مکانیک را در دبیرستان ادامه دادم و به استاد کار ماهری تبدیل شدم.

خلاصه در یکی از همین روزها بود که به دختر یکی از بستگانم دل باختم و با او ازدواج کردم اما متاسفانه به خاطر دخالت های باجناقم، اختلافات زیادی در دوران نامزدی بین من و همسرم به وجود آمد چراکه پدر زنم فوت کرده بود و باجناقم امور زندگی آن ها را در دست داشت. از سوی دیگر هم باجناقم قبلا خواستگارخواهر من بود اما به خاطر اعتیادش به او پاسخ منفی دادیم. همین موضوع به کینه ای عمیق تبدیل شد که حالا قصد انتقام از مرا داشت. بالاخره این اختلافات با همسر 17 ساله ام به جایی رسید که در نهایت به جدایی انجامید و من و «نیوشا» از یکدیگر طلاق گرفتیم.

در این شرایط بود که دچار افسردگی شدیدی شدم و بر اثر همنشینی با دوستان معتادی که اطرافم را گرفته بودند به مصرف سیگار و مواد مخدر روی آوردم. چند سال بعد از این ماجرا و با اصرارهای مادرم بالاخره با زن مطلقه ای ازدواج کردم که بسیار مهربان بود و موجب شد تا مصرف مواد را کنار بگذارم و هم اکنون نیز در انتظار تولد فرزندم هستم اما ماجرای سرقت از آن جا شروع شد که من بعد از ترک اعتیاد تعمیرگاهی را در یکی از مجتمع های تعمیر خودرو اجاره کردم و به حرفه مکانیکی مشغول شدم.

درآمدم بسیار خوب بود و روزهای شیرینی را می گذراندم تا این که یکی از دستگاه های تعمیر خودرو از مغازه ام سرقت شد. من هم به یکی از همسایگانم مشکوک شدم که او نیز در همان مجتمع تعمیرگاه دیگری داشت ولی چون با هم ارتباط کاری داشتیم نتوانستم موضوع را برایش بازگو کنم اما وقتی دوبار دیگر این سرقت ها تکرار شد دیگر به یقین رسیدم که «عزیز» به تعمیرگاهم دستبرد می زند. او تقریبا هم سن و سال  خودم بود و رو دررو نمی توانستم سرقت ها را به او نسبت بدهم.

به همین خاطر تصمیم اشتباهی گرفتم و من هم برای انتقام شبانه به تعمیر گاه او رفتم و برخی از لوازم کار او را سرقت کردم ولی تعمیرگاه او دوربین مخفی داشت و همه صحنه سرقت را ضبط کرده بود اما تعمیرگاه من دوربین نداشت و نمی‌توانستم سرقت تعمیرگاهم را به او نسبت بدهم. حالا اگر همسرم متوجه ماجرای سرقت شود به یقین همسرم را نیز از دست خواهم داد اما ای کاش ...

 با توجه به کشف لوازم سرقتی از متهم مذکور،تحقیقات بیشتر با دستور سرگرد فعال(رئیس کلانتری معراج) برای ریشه‌یابی این ماجرا در دستور کار افسران تجسس قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • سرقت برای انتقام!
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...