Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@03:49:39 GMT

اولین گام در کار تربیتی خودسازی است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۴۰۱۲

اولین گام در کار تربیتی خودسازی است

 

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛  در این نشست ابتدا خانم رناسی به شرح و تفسیر سوره والعصر پرداخت و گفت :با توجه به این سوره کوتاه اما پر مفهوم یاران حضرت مهدی دارای ویژگی ایمان و عمل صالح،توصیه به حق و توصیه به صبر هستند.

 وی گفت: اولین قدم در کار تربیتی خودسازی سپس دگر سازی و بعد تربیت نسل صالح بشر است که شما زنان در تحقق این امر بسیار مهم هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن اگر درک کند در اسلام چه جایگاهی دارد دیگر حاضر نیست به تمدن پوشالی غرب کشیده شود.در واقع زن شهید پرور است.

 وی ضمن تاکید بر سرلوحه قرار دادن بیایات رهبری در گام دوم گفت: شماها در عصر غیبت مسئولیت خطری در تربیت نسل ظهور دارید.دغدغه مند کردن اطرافیان نسبت به دین یاری و آمادگی برای مبارزه باظلم از دیگر وظایف شماست.

وی اظهار داشت: انتظار فرج یعنی نارضایتی از وضع موجود و رسیدن به امر مطلوب و این تنها با دعا کردن و گریه بوجود نمی آید بلکه باید زمینه سازی فرج را در نسل جدید بوجود آورید.

  رناسی به تبیین وظیفه فردی و اجتماعی زنان در جامعه اسلامی پرداخت و گفت: نباید امر تربیت و اداره امور خانه و خانواده با موقعیت های شغلی سخیف در جامعه برای زنان به خطر بیافتد و این بدان معنا نیست که زن در جامعه نباشد بلکه حضورش باید مفید و موثر باشد .

در اتنهای این نشست مربیان و سرگروه های صالحین به معرفی خود و سابقه فعالیت خود در صالحین پرداختند.

خبرنگار: ز.سیاه تیری‌

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود

استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش مهم معلمان در امور تربیتی گفت: شورای فعالان تربیتی در استان تشکیل و سیاست‌گذاری کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ چهار شنبه بیست‌ونهم فروردین _ در دیدار نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اهمیت نقش امور تربیتی تاکید کرد و اظهار داشت: اگر بیشترین قسمت هزینه‌ها را صرف امور تربیتی کنیم، چه بسا که ضرری نکرده‌ایم.

وی اردوهای راهیان نور را به عنوان یک اثر معنوی دانست و افزود: این اردو تغییرات و تحولات خوبی در دانش آموزان رقم می‌زند و از عوامل اثرگذار تربیتی است.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نقش معلمان تربیتی بیش از گذشته احساس می‌شود لذا تشکیل شورای فعالان تربیتی در استان و سیاست گذاری این شورا حائز اهمیت است.

وی در ادامه افزود: به وجود آمدن چنین شورایی یک ضرورت است و امیدواریم در استان سریع شکل گیرد زیرا نقش مهمی در تربیت و آموزش خواهد داشت.

کد خبر 745579

دیگر خبرها

  • اولین مقاله اش: تقصیر با مردان است نه زنان / اولین کتابش: پیغمبر دزدان / آنچه محقق داماد در باره باستانی پاریزی گفت
  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • منظور از تاب‌آوری زنانه چیست؟
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • روش‌های تربیتی مناسب فرزندان اتیسمی + فیلم