Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@17:47:13 GMT

عزت کنونی ایران در سایه مقاومت حاصل شده است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۴۱۵۵

عزت کنونی ایران در سایه مقاومت حاصل شده است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا و توقیف نفتکش انگلیس نشان داد که ایران پاسخ محکم و کوبنده ای به دشمنان خود می دهد.

وی افزود: تحریم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران از سوی آمریکا بیانگر ضعف، ناتوانی و صداقت نداشتن ابن کشور جنایتکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: آمریکای عهدشکن از توافقنامه بین المللی برجام خارج شد و هم اینک نیز دونالد ترامپ رئیس جمهور آن با بی شرمی خواستار مذاکره مجدد با ایران است.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: دولتمردان آمریکا این نکته مهم را به خوبی بدانند که مسئولان اجرایی ایران هرگز پای میز مذاکره با آنان نخواهند نشست.

وی با اشاره به ۱۲ مردادماه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۹، ابراز داشت: این نهاد حافظ ارزش های اسلامی و انقلابی است و در مناسبت های ملی و مذهبی با صدور فراخوان از مردم برای حضور در صحنه دعوت می کند.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: حضور مردم در صحنه علاوه بر اعلام وفاداری آنان به نظام و انقلاب خنثی کننده انواع توطئه های شوم دشمنان است.

حجت الاسلام خاضع به اول ذیحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و اظهار داشت: این پیوند آسمانی و مقدس در اوج سادگی برگزار شد و دارای ثمرات متعددی نیز بود.   

وی افزود: جوانان کشور و کهگیلویه و بویراحمد از این ازدواج ساده الگو و سرمشق بگیرند.

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: وجود برخی آداب و رسوم نادرست در کشور و کهگیلویه و بویراحمد از جمله سخت گیری های بی مورد، توقعات بالا، چشم و همچشمی، جشن های مجلل و مهریه های سنگین سبب افزایش سن ازدواج شده است.

وی عنوان کرد: برخی فرهنگ های ناپسند از قبیل تیراندازی در مراسم های عروسی به ویژه در نیمه های شب در کهگیلویه و بویراحمد رواج یافته که عامل آزار، اذیت و ایجاد مزاحمت برای مردم است.

حجت الاسلام خاضع ابراز داشت: انتظار می رود که ریش سفیدان، معتمدان محلی، روحانیان، مسئولان اجرایی و متولیان امور فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برای زدودن این آداب و رسوم نادرست و فرهنگ های ناپسند رایج در مراسم های عروسی استان بکوشند.

وی با تسلیت ۳۰ ذیقعده سالروز شهادت حضرت جواد (ع)، گفت: این امام بزرگوار برای ترویج دین مبین اسلام و مذهب تشیع اقدام های مهمی انجام داد که یکی از مهمترین آنها حضور مستمر در نشست ها و مناظره های علمی بود.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به ۱۷ مردادماه روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از سوی گروهگ تروریستی طالبان در سال ۱۳۷۷ در شهر مزار شریف افغانستان، اظهار داشت: خبرنگاران به طور متعهدانه، دلسوزانه و صادقانه مسائل و مشکلات مردم و خدمات ارزنده نظام و انقلاب را بیان می کنند.

۷۵۳۵/۳۲۳۹

    

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال افغانستان ایران جمهوری اسلامی خطبه های نماز جمعه وزیر امور خارجه ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ دندان شکن و تنبیه اسراییل نشان داد در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با عنوان اینکه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج یکی از یادگاران ارزشمند امام راحل است افزود: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از آینده نگری حضرت امام خمینی رحمت اله علیه دارد.

امام جمعه زنجان با یاد آوری اینکه طبق یکی از اصول مهم قانون اساسی نهاد مقدس سپاه پاسداران برای پاسداری از دست آورد‌های نظام اسلامی تشکیل شده افزود: امروز شاهد هستیم این نهاد انقلابی وظایف خود را حتی در خارج از مرز‌های کشورمان به خوبی انجام می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای ورزشکار گفت: ۵۰۰ نفر از ورزشکاران مدال آور جزو شهدا و ۱۰۰ شهید گرانقدر هم از شهدای مدافع حرم هستند.

وی ۵ اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در واقعه‌ی طبس را گرامیداشت.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • پایان نبرد سایه‌ها، تغییر منطق بازدارندگی و آغاز فصل جدید در رویارویی ایران و اسرائیل
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بازگشت به جنگ در سایه