Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: ایجاد نشاط سیاسی و مشارکت مردم از ملزومات انتخابات است که باید مورد توجه متولیان امر در استان به ویژه شهرستان ها قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، عباس میرزاد در جلسه ستاد انتخابات استان هرمزگان، بر ایجاد انسجام، وحدت و همدلی در انتخابات تاکید کرد و افزود: وحدت و همدلی همواره یکی از ضرورت‌های امروز است که در زمان انتخابات نیاز به این مقوله در استان تشدید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد تعامل دو سویه میان دستگاه ها و ارکان انتخابات در هرمزگان از دیگر ضروریات است که  همواره مورد تاکید بوده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم برای وزارت کشور تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم، شفاف ، بی طرفانه، امن ، باشکوه و مشارکت حداکثری مردم هموار مورد تاکید استاندار محترم هرمزگان بوده است.

میرزاد اظهار داشت: طبق مقررات و پیش بینیهای صورت گرفته، اغلب مراحل انتخابات مجلس ۹۸ در کشور به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد و لازم است تمامی زیرساخت های پوشش ارتباطی و تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در استان فراهم شود که در این زمینه باید سریع تر اقدامات لازم انجام گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به این که مشکلات دوره‌های قبلی انتخابات احصاء تا با رفع آنها وضعیت مطلوبی برای سلامت انتخابات داشته باشیم، ادامه داد: وزارت کشور مسئول اصلی حسن اجرای قوانین مربوط به انتخابات است و وظیفه اصلی آن اجرای قانون است.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در برگزاری انتخابات مورد وثوق همه جریانات سیاسی استان باید مورد توجه باشد، ادامه داد: لازم است فرمانداران در شهرستانها با برآورد دقیق از حوزه انتخابیه، شرایط حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای فراهم آورند.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از ارکان اصلی و مهم مردم سالاری دینی در ایران است، افزود: همواره مردم در شرایط مختلف دلبستگی خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان داده اند و در این دوره از انتخابات نیز مردم خوب استان با مشارکت و حضور پررنگ در پای صندوق رای حاضر می شوند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انتخابات انتخابات مجلس قانون نظام جمهوری اسلامی وزارت کشور قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در خصوص تفاوت فضای برخورد با نوع پوشش، قبل و بعد از انتخابات به خبرنگار جماران، گفت: با گذشت یک ماه و نیم از انتخابات فکر می‌کردیم همه فارغ از پوشش حضور پیدا کنند، اما الآن چه اتفاقی افتاده است که همان افراد بد شده اند؟! البته قطعا می‌دانم دشمن حساب شده در حال برنامه‌ریزی است که به هر حال فلسفه حجاب را زیر سوال ببرد، در حالیکه فلسفه بسیار مترقی دینی است. لذا با کسانی که به طور حساب شده در زمین دشمن بازی می‌کنند باید برخورد شود، اما روش برخورد با دختران سرزمینم به شدت با شعارهای زمان انتخابات تناقض دارد. 

وی با بیان این که مگر رئیس جمهور نمی‌گفت من گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟! مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی از مسئولان عالی سابق کشور مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که در آنجا باید گشت ارشاد مدیران ورود پیدا می‌کرد. با این روش‌ها ما نمی‌توانیم مطلوب را حاصل کنیم. سیره امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نیز این چنین نبوده است و امروز هم دفتر مقام معظم رهبری نیز به این نوع رفتارها تذکر جدی دادند.

سعیدی با اشاره به اینکه حجاب یک واجب شرعی است، گفت: من معتقد هستم حجاب یک واجب شرعی و سیاسی است اما در کنار آن تقویت سفره‌های مردم یک واجب شرعی، سیاسی و تقویت ارزش پول ملی هم یک ضرورت شرعی است و اینکه اصلاح نظام بانکداری باید اتفاق بیافتد و این‌ها اولویت‌های مهم‌تر مردم هستند.

نماینده مردم چابهار در پایان گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

دیگر خبرها

  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان