Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@07:12:45 GMT

اتمام پروژه آبخیزداری در اسلام آباد نورآباد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۴۲۵۹

اتمام پروژه آبخیزداری در اسلام آباد نورآباد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از اتمام پروژه آبخیزداری بند سنگی ملاتی در اسلام آباد نورآباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، شیرزاد نجفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بند سنگی ملاتی اسلام آباد نورآباد به حجم عملیات ۲ هزار و چهارصد مترمکعب و با اعتباری بالغ بر ۸۳۰ میلیون تومان در اسلام آباد نورآباد به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اعتبار هزینه شده این بند از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است خاطرنشان کرد: ظرفیت مخزنی که توسط این بند، سیلاب را کنترل می کند ۴۸ هزار متر مکعب است.

نجفی اخذ رسوب توسط این بند را ۵ هزار و ششصد متر مکعب دانست و خاطرنشان کرد: ارتفاع این سازه ۸ متر و طول این سازه ۸۶ متر است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در پایان اهداف احداث این بند را کنترل سیلاب های وارده به روستاهای اسلام آباد علیا و سفلی، تغذیه سفره های زیرزمینی حوزه، اخذرسوب به منظور محافظت از باغات پایین دست بند و... عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تغذیه صندوق توسعه ملی منابع طبیعی و آبخیزداری اسلام نورآباد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، پس از دیدار روسای جمهور ایران و پاکستان، از لوح یادبود نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد به‌نام «ایران» رونمایی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

ممتاز زهرا بلوچ سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان
یوسف رضا گیلانی رئیس مجلس سنای پاکستان
نادر بلوچ شهروند پاکستانی

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • چرا گاز ایران به پاکستان نرسید؟
  • نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل