Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:56:26 GMT

امام جمعه کنگاور تحریم وزیر خارجه ایران را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۴۳۷۰

امام جمعه کنگاور تحریم وزیر خارجه ایران را محکوم کرد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور اظهار داشت: نام مقامات کشورمان در فهرست تحریم آمریکا، بی خردی و بی منطقی سردمداران ایلات متحده را نشان می دهد.
او افزود: آمریکایی ها با این حرکت سخیف خود نشان دادند نه از دیپلماسی و سیاست خارجی چیزی می فهمند نه به قوانین بین الملل پایبند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: تحریم وزیر خارجه نشان داد آنها از پژواک استکبارستیزی انقلاب اسلامی عصبانی هستند و بار دیگر خباثت و دشمنی دیرینه خود را با مردم ایران آشکار کردند.
خطیب جمعه کنگاور در ادامه به اثرات توقیف کشتی انگلیس در جامعه بین الملل اشاره کرد و بیان داشت: حجاج ایرانی حاضر در مراسم حج  ابراهیمی که در عربستان در حال انجام است، از جمله امام جمعه هرسین معتقدند توقیف کشتی انگلیسی عزت و اقتدار ایران در بین دیگر کشورهای اسلامی را دو چندان کرده است.
حجت الاسلام لروند افزود: حکام کاخ نشین غرب سالهاست با ارتزاق های مالی فراوان به کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه تجارت دریایی خود را به ظاهر ایمن کرده اند ولی کشوری مانند انگلیس خود نیاز به امنیت دریایی دارد.
وی در ادامه سالروز شهدای خبرنگار بخصوص محمود صارمی مسئول دفتر خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان را تسلیت گفت و اظهار داشت: خبرنگار باید تحلیل گر، مطالبه گر، امانت دار، حرمت شناس، صدای رسای مشکلات مردم و انتقال آن مشکل به مسئول مربوطه را باید از اصول و رسالت واقعی خویش قرار دهد.
امام جمعه کنگاور همچنین با تبریک و گرامیداشت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار داشت:  باید تلاش کرد که سادگی در برگزاری جشن عروسی، تهیه جهیزیه ، میزان مهریه و... خودنمایی کند و عشق و علاقه طرفین قلبی باشد تا زندگی ها زیبا و از جدایی ها محفوظ بمانند.
۷۴۴۷/۸۰۶۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ایران خطبه های نماز جمعه عربستان وزیر خارجه انگلیسی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران

وزیر خارجه بلژیک در اظهارنظری خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحریم‌های جدید علیه تهران گنجانده شود.

به گزارش مشرق، حاجا لحبیب، وزیر خارجه بلژیک در واکنش به عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، با موضع‌گیری خصمانه علیه ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا تحریم‌های جدید علیه تهران، سپاه پاسداران را نیز شامل شود.

لحبیب در آستانه نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ درباره پیشنهاد خصمانه و فاقد مبنای قانونی تروریستی اعلام کردن سپاه، گفت: تا این لحظه درباره اینکه بر چه مبنای قانونی می‌توان سپاه را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، هیچ اجماعی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: درباره این مساله بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

دیپلمات ارشد بلژیک همچنین مدعی شد: علاوه بر این، فکر می‌کنم که باید تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی(که در کرانه باختری) دست به خشونت می‌زنند نیز گسترش یابد. باید توازن را رعایت و اطمینان حاصل کنیم تا به اتخاذ استاندارد دوگانه متهم نشویم!

سران اتحادیه اروپا هفته گذشته بر سر اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران توافق کردند و بسیاری از از آنها خواستار گسترش تحریم‌ها به برنامه پهپادی و موشکی تهران شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران