Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@13:55:00 GMT

انفجار کپسول گاز در مشهد مصدومیت چهار نفر را رقم زد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۴۴۱۳

انفجار کپسول گاز در مشهد مصدومیت چهار نفر را رقم زد

مدیر منطقه یکم عملیات سازمان آتش نشانی مشهد روز جمعه با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه یک اتاق شش متر مربعی در گوشه ای از حیاط یک منزل مسکونی به دلیل نشت گاز از پیک‌نیک دچار انفجار همراه با آتش‌سوزی شد.
مجید شادی ادامه داد: در پی این حادثه چهار نفر از ساکنان این منزل دچار مصدومیت شدند که آتش نشانان ضمن مهار حریق، مصدومان را برای تحویل به عوامل اورژانس و انتقال به بیمارستان به بیرون منزل منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی اضافه کرد: علت دقیق وقوع این حادثه و میزان خسارات مالی توسط کارشناسان در دست بررسی است.
هزار و ۳۰۰ آتش نشان در ۴۸ ایستگاه در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت رسانی می کنند.
۷۵۰۵/۱۹۲۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آتش سوزی بیمارستان سازمان آتش نشانی گاز مشهد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده اما از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

دیگر خبرها

  • انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال