Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: وقتی که حضور مقتدرانه و حماسی تکاوران عزیز نیروی دریایی سپاه بر عرشه نفتکش انگلیسی که توسط یک رزم‌ناو کنترل و پشتیبانی می‌شد را دیدم، احساس غرور و عزت کردم. تاریخ انتشار: 03:12 - 12 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۷۹۸۷

امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی «استنا ایمپرو» در تنگه هرمز توسط تکاوران سپاه اظهار کرد: وقتی که حضور مقتدرانه و حماسی تکاوران عزیز نیروی دریایی سپاه بر عرشه نفتکش انگلیسی که توسط یک رزم‌ناو کنترل و پشتیبانی می‌شد را دیدم، احساس غرور و عزت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توقیف نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز در شرایطی که آنها سعی بر مقاومت کردن داشتند، نشان‌دهنده قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: دشمنان از قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دچار رعب و وحشت هستند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: به همرزمانم در نیروی دریایی سپاه خداقوت می‌گویم و در ادامه راه برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر پوردستان ارتش مرکز مطالعات راهبردی ارتش نفتکش انگلیسی نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد

مراسم رژه مقتدرانه نیروهای مسلح به مناسبت بیست‌ونهم فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم رژه همزمان با سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت قهرمانی‌های نیروی زمینی ارتش از دقایقی پیش با حضور امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان در پادگان ۴۰۴ فاوا شهید سروران برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های رزمی و زرهی نیروی زمینی ارتش، بالگردهای هوانیروز، جنگنده‌ها، تسلیحات و تجهیزات نیروهای مسلح از جلوی جایگاه رژه رفتند.

امیر کیخسرو حسینی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه غرب کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن ده‌ها هزار حافظ و قاری قرآن، ارتشی قرآنی است.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوایل انقلاب به‌عنوان بازوی انقلاب اسلامی کمک‌های شایانی در پیروزی انقلاب داشت.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه غرب کشور تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی امروز تحت تعالیم و آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب ولایت فقیه با فرماندهی مقام معظم رهبری همراه با سایر نیروهای مسلح با رصد و پایش دشمن در تحرکات منطقه‌ای، موجبات آرامش، اعتماد و اطمینان‌خاطر را برای ملت بزرگ و انقلابی ایران فراهم می‌کند.

کد خبر 745366

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی نساجی ۱ - تراکتور ۰؛ جای خالی پاکو خمس احساس شد
  • امیر حیدری: «وعده صادق» تحقق آیات سوره عنکبوت بود/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی عمل کرد
  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش در رژه تهران شرکت کردند
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد