Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران سایپا151 با تسهیلات 4میلیونی، تیبا صندوقدار و ساینا دنده ای رینگ فولادی با تسهیلات 5میلیونی و ساینا دنده ای رینگ آلومینیومی با تسهیلات 10میلیون تومانی محصولاتی هستند که به صورت اعتباری عرضه می شوند. همچنین کامیونت نیسان بنزین سوز نیز به صورت فروش فوری عرضه می شود.

زمان تحویل محصولاتی که در این طرح فروش عرضه می شوند، 30روز پس از پذیرش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده برای چهار محصول سواری سایپا طی سه قطعه چک در فاصله های زمانی 4 ماهه دریافت خواهد شد. اسناد خودروهای اعتباری تا زمان تسویه کامل چک ها در رهن شرکت سایپا خواهد ماند و امکان تسویه و فک رهن خودرو به هیچ عنوان میسر نخواهد بود.

فروش خودرو با تسهیلات کم، اخیرا توسط گروه خودروسازی سایپا صورت گرفته و هدف آن، حذف تقاضای کاذب و حضور واسطه ها و در نتیجه فروش محصولات به مشتریان واقعی در طرح های فروش اینترنتی بوده است. طرحی که تاثیرگذار بوده و قیمت محصولات این گروه خودروسازی در یکی دوماه اخیر در بازار آزاد روند کاهشی داشته و به قیمت کارخانه نزدیک شده است.

لازم به ذکر است فروش اینترنتی محصولات سایپا روز یکشنبه 13مرداد نیز ادامه خواهد داشت که جزئیات آن اعلام خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سایپا فروش نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ کیلوگرم انواع شکلات غیرقابل مصرف در بویراحمد کشف و معدوم شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نیازی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۴۵۰ کیلوگرم، انواع شکلات به دلیل فاسد شدن و تاریخ مصرف گذشته بودن، شناسایی و امحاء شد و متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

وی بیان داشت: بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای به صورت مستمر مراکز عرضه کننده را برای تأمین سلامت مصرف کنندگان و ارتقا سطح بهداشتی محصولات بسته بندی موادغذایی، خشکبار، شیرینی جات و شکلات، پایش و رصد می‌کنند.

نیازی تصریح کرد: عرضه محصولات شیرینی و شکلات تابع شرایط خاص بهداشتی بوده و در همین ارتباط تاریخ‌های تولید، انقضا و شرایط نگهداری محصول ملاک ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده موارد تقلب و تخلف بهداشتی با افراد متخلف طبق قانون اصلاحیه ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی برخورد جدی می‌شود.

کد خبر 6077857

دیگر خبرها

  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • ۴۵۰ کیلوگرم انواع شکلات غیرقابل مصرف در بویراحمد کشف و معدوم شد
  • پیش‌فروش بلیت قطارهای بین شهری آغاز شد
  • پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای حومه‌ای آغاز شد
  • آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت قطار‌های حومه‌ای آغاز شد
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری
  • پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری بین شهری آغاز شد
  • پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری آغاز شد
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳