Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان در بیست و یکمین یادواره ۵۷ شهید والامقام روستای حسین آبادشاملو از توابع بخش جوکار ملایر افزود: قدرت دیپلماسی ایران و مذاکره دولت جمهوری اسلامی و در راس آن دکتر ظریف آمریکا را ذله کرده است.

وی با اشاره به قدرت دیپلماسی ایران در عرصه جهانی و دور زدن تحریم ها بیان کرد: جمهوری اسلامی با رشادت های فرزندان سپاه پاسداران با سقوط پهپاد آمریکا و توقیف نفتکش انگلیس، قدرت ایران را به رخ دنیا کشاند و آمریکا و هم پیمانانش باید بدانند که قدرت دفاعی ما قابل مذاکره نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان در عین حال وجود رهبری بزرگ، اندیشمند و تاثیرگذار و حضور همیشگی، قدرتمند و معنادار مردم پشت سر رهبر معظم انقلاب را ۲ شاخصه مهم ریشه های اسلامی این انقلاب دانست و گفت: اگر انقلاب توانست بر رژیم پهلوی پیروز شود، این ۲ شاخصه مهم تاثیرگذار بود.

شاهرخی با اشاره به طراحی ۴۰ سال توطئه دشمنان همچون کودتا، ترور، جنگ تحمیلی، تحریم ها و دسیسه های پی در پی در داخل و خارج کشور علیه نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: صلابت رهبر معظم انقلاب و حضور قدرتمندانه مردم در عرصه های مختلف انقلاب این توطئه ها را خنثی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز توان ایران اسلامی در عرصه های علمی، فرهنگی، دفاعی، نظامی، انرژی هسته ای و در صدور انقلاب استکبار جهانی را عصبانی و ناراحت کرده است و تمام قدرت خود را جمع کرده اند تا بین مردم و مسئولان تفرقه ایجاد کنند.

استاندار همدان با اشاره به خروج یک طرفه آمریکا از یک میثاق بین المللی گفت: آنها با این تئوری می خواهند بین مردم و حاکمیت، مردم و رهبری، مردم و دولت فاصله ایجاد کنند، غافل از اینکه رمز موفقیت این مردم تبعیت از رهبر معظم انقلاب، وحدت و همدلی و یکپارچگی است.

شاهرخی تاکید کرد: اتفاقاتی که امروز در دنیا رخ می دهد، نشان دهنده شکست قطعی آمریکا و تیمی است که این محاسبه ها را علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی کردند.

وی اظهار داشت: نگاه به تدبیر و فرمان رهبر معظم انقلاب، استقامت و مقاومت است و امروز سران قوا، مسئولان و مردم ید واحده هستند تا دشمن را خوار و ذلیل کنند.

شاهرخی عصبانیت آمریکا را ناشی از شکست و فروپاشی نظریه اش علیه ایران دانست و گفت: ایران اسلامی امروز مسیر خود را با قدرت ادامه می دهد و در دنیا حرف برای گفتن دارد.

استاندار همدان افزود: هم اکنون با درایت تولید کنندگان، برنامه ریزی دولت و سران سه قوه و مقاومت جانانه مردم در مقابل تحریم ها، آمریکا راه به جایی نمی برد و به این دلیل دست به حرکت هایی می زند که در دنیا منطقی نیست.

شاهرخی یادآور شد: آنچه امروز داریم به واسطه روحیه ایثار و شهادت طلبی است که از ابتدای پیروزی انقلاب بوده و ادامه دارد و تا زمانیکه این روحیه وجود دارد، هیچ توطئه ای نمی تواند انقلاب را تهدید کند.

وی با بیان اینکه مسئولان و نمایندگان در استان همدان برای خدمت به مردم ید واحده هستند ادامه داد: یک نگاهمان باید کمک به تولید و اشتغال باشد و نگاه دیگر رفع مشکلات و نیازهای مردم باشد و مسئولان نباید به چیزی جز خدمت به مردم فکر کنند.

استاندار همدان گفت: تقدیم ۵۷ شهید در روستای حسین آبادشاملو نشان دهنده تعهد و دلبستگی مردم این خطه به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و فاداری به امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب است.

شهرستان ملایر ۱۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جمهوری اسلامی ایران دروغگویی وزیر امور خارجه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، با دستان توانمند پاسداران سرافراز سپاه، جشن ایران قوی و اقتدار ملی در مدارس استان همدان برگزار می‌شود.

در این مراسم دانش آموزان همدانی پایه هشتم که به تازگی به سن تکلیف رسیده اند از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس امنیت امروزی که کشورمان مرهون خدمات و تلاش‌های این سبزپوشان است، قدردانی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • بازدارندگی ایران، استیصال غرب
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • بازدارندگی ایران استیصال غرب
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان