Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد سیدالموسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این میزان رب گوجه فرنگی غیر مجاز توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی از دو دستگاه کامیون باری کشف و پرونده مربوطه جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: در این راستا ۵۲ تن رب به نفع دولت ضبط شد اما به علت غیر بهداشتی بودن و نداشتن قابلیت مصرف، حکم معدوم سازی آن از طرف تعزیرات حکومتی خراسان شمالی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4683045 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: رب گوجه فرنگی تعزیرات حکومتی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد با حضور هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد، با حضور هنرمندان و اهالی هنر خراسان شمالی و با حضور سعید، لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور برگزار شد.

سعید لشکری با اشاره به اینکه اساساً هنر از دل تعهد منبعث می‌شود و حامل پیام متعهد به حقیقت است، اظهار داشت: هنر در استانی همانند خراسان شمالی «زنده» است و در بسیاری از موارد در قله قرار دارد.

وی به برگزاری جشنواره ملی نقالان سوره نیز اشاره کرد و گفت: اتفاق ویژه‌ای که در خراسان شمالی رقم خورد و نگاه‌ها را به این سمت آورد این است که مقدمات برگزاری جشنواره ملی نقالان توسط استان فراهم شد و در این خصوص بر روی مهم‌ترین مخاطب هنر یعنی نوجوانان و دانش آموزان دست گذاشت.

در این آیین امین عربشاهی، مدیر دفتر و خبرنگار تسنیم در استان خراسان شمالی به عنوان چهره خبر سال استان، مرضیه براتی چهره برتر و استاد علیرضا فیروزه چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی معرفی و تجلیل شدند. 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد