Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اطلاعیه عرضه ۲ میلیون بشکه میعانات گازی پارس جنوبی در رینگ بین الملل بورس انرژی برای تاریخ ۱۵ مرداد منتشر شد. تاریخ انتشار: 09:57 - 12 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۳۹۷ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، از شرکت ملی نفت ایران، اطلاعیه عرضه دو میلیون بشکه میعانات گازی پارس جنوبی در رینگ بین الملل بورس انرژی با قیمت پایه ۶۰ دلار و ۱۷ سنت برای هر بشکه منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دریافت فرم اطلاعیه عرضه سه شنبه، ۱۵ مرداد در این قسمت کلیک کنید.

این نهمین عرضه میعانات گازی در رینگ بین الملل از سال ۹۷ و چهارمین عرضه در رینگ بین الملل بر اساس شیوه‎نامه ابلاغی از سوی وزیر نفت در سال ۹۸ است.

حداقل میزان بارگیری برای حمل زمینی ۱۰۰۰ بشکه معادل ۱۱۰ تن است. خریداران می‎توانند تا ۳ ماه پس از انجام معامله محموله را تحویل بگیرند و تحویل محموله در سایر مناطق منوط به تایید شرکت ملی نفت ایران امکان پذیر است.

بر اساس این گزارش، عرضه نفت خام و میعانات گازی در بورس انرژی ایران در راستای تحقق سیاست‎های اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ایجاد تنوع در روش‎های فروش و استفاده از ظرفیت‌های بخش غیردولتی به‌منظور صادرات در دستور کار قرار گرفته است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بورس انرژی عرضه میعانات گازی مرداد ماه وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس،  یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000It4

دیگر خبرها

  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • وزرای نفت ایران و پاکستان دوطرف میز مذاکره تجارت گازی
  • عرضه شمش بلوم و تختال
  • توسعه همکاری‌های منطقه ای ایران در جهت تبدیل شدن به‌هاب گازی منطقه
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • خیز قیمت جهانی نفت پس از حمله بچه‌گانه رژیم صهیونیستی به اصفهان
  • عراق در صادرات نفت به آمریکا از عربستان پیش افتاد
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی