Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی خبر های مرتبط

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جواد رضویان برنامه عصر جدید احسان علیخانی رویا نونهالی امین حیایی آریا عظیمی نژاد بشیر حسینی مرحله نیمه نهایی عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در خصوص این دیدار گفت: خدا را شکر می کنم که به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود رسیدیم. ما برای هدف بزرگ‌تری به این جام آمدیم و گام به گام در این بازی‌ها پیش می‌رویم. هنوز ۲ جنگ دیگر برای ما باقی مانده است که باید به سلامت عبور کنیم.

او در خصوص دیدار بعدی تیم ملی در مرحله نیمه نهایی که با برنده بازی ازبکستان و ویتنام خواهد بود، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که چه تیمی به نیمه نهایی می‌آید. ما ایران هستیم و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. این برد را فراموش کردیم و روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم. سعی می‌کنیم تا تلاش و تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی بیاییم و ان‌شاالله بتوانیم یک بازی در شأن ملت ایران به نمایش بگذاریم.

کد خبر 6087883

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)