Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@13:15:39 GMT

حمزه زرینی به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوست

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۷۷۰۰

مصطفی کارخانه یک ستاره دیگر را به تیم خود اضافه کرد.

طرفدای- تیم والیبال شهرداری ارومیه با هدایت مصطفی کارخانه خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور آماده می‌کند. این تیم با جذب ستاره‌های والیبال ایران تصمیم دارد تا مدعی اول قهرمانی باشد.

بازیکنانی همچون سید محمد موسوی، شهرام محمودی و فرهاد قائمی پیش از این با شهرداری ارومیه توافق کرده بودند و حالا هم حمزه زرینی، دریافت کننده فصل گذشته سایپا با این تیم به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی کریمی، دریافت کننده فصل گذشته پیام خراسان هم از دیگر بازیکنانی است که به شهرداری ارومیه پیوست.

به نقل از فارس، پیش از این شهرداری ارومیه در پست دریافت کننده فرهاد قائمی، قاسم کارخانه و امیر خداپرست را هم جذب کرده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است

اکبر محمدی در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزود: ایران اسلامی همواره برای دستیابی به استقلال ناگزیر به تقویت بنیه دفاعی و نظامی است که این راهبرد باید به صورت مدون پیگیری و مد نظر قرار گیرد.

محمدی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان این مرز و بوم باردیگر ثابت کرد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان نیز در این دیدار گفت: آمادگی، دانش بروز، بهره گیری از نیرو‌های مخلص و انقلابی و حرکت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر انقلاب از مهمترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر رحمت پور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در تمامی مقاطع و شرایط آماده است علاوه بر دفاع از خاک ایران اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردمان این سرزمین باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • خانه کارگر ارومیه ۲۴ هزار نفر عضو مستقیم دارد