Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@20:13:39 GMT

واژگوني سواري رنو 4 مصدوم بر جاي گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۷۷۹۹

واژگوني سواري رنو 4 مصدوم بر جاي گذاشت

خبرگزاری آریا- واژگونی یک خودرو سواری رنو در شهرستان داورزن 4 مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ" جمشید بدری" گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر واژگونی یک خودرو سواری رنو در محور داورزن- میامی به مرکز فوریت های پلیسی 110، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو رنو به علت نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده است.
سرهنگ بدری تصریح کرد: در این حادثه 3 سرنشین خودرو به همراه راننده که همه اعضا یک خانواده اند به شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی گفت: علت حادثه برابر اعلام نظریه کارشناس پلیس راه عدم توجه به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی راننده عنوان شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان داورزن از تمامی رانندگان خواست با توجه به شروع مسافرت های تابستانی با سرعت مطمئنه و با احتیاط بیشتری رانندگی كنند و با هر 2ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت نموده تا هیچ گاه شاهد چنین حوادثی نباشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واژگونی سواری رنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 

سرهنگ مجید رنجبر،کارشناس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: صبح امروز و در ساعت ۰۶:۴۰ یک فقره تصادف منجر به جرح در مسیر شمال به جنوب فداییان پایین‌تر از بزرگراه بعثت بین یک دستگاه پژو پارس و ۲۰۶ روی می‌دهد. 

وی افزود: راننده پژو پارس در حال پنچرگیری وسیله نقلیه خود بوده که یک دستگاه ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بوده به دلیل عدم توجه به جلو با پژو پارس برخورد و در اثر این حادثه به فضای سبز منحرف و بالاخره متوقف می‌گردد. 

سرهنپ رنجبر گفت: این برخورد منجر به جرح راننده ۲۰۶ می‌گردد. 

سرهنگ رنجبر افزود: رانندگان می‌بایست از مثلث شبرنگ که جزء ملزومات خودرو می‌باشد حین توقف‌ها استفاده نمایند تا دیگر رانندگان بتوانند به موقع از حضور و توقف خودور‌ها مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند