Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@18:44:19 GMT

تخلیه موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۸۱۹۶

محسن پورسیدآقایی در سیزدهمین جلسه کمیته کاهش آلودگی هوا اظهارداشت: نقش معاینه فنی در کاهش آلایندگی خودروها بر نظارت و اتخاذ تصمیمات سختگیرانه بیشتر معاینه فنی خودروهای حمل زباله بسیار حائز اهمیت است و به‌زودی خودروهای پسماند که فاقد معاینه فنی هستند یا نتوانند گواهی معاینه فنی اخذ کنند از چرخه خدمات‌دهی حذف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار اجتماعی -وی از نصب فیلتر دوده بر روی ۵۰ دستگاه اتوبوس دوکابین شرکت واحد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: پیگیری‌ها برای کنترل معاینه فنی خودروهای نظامی همچنان در حال انجام است اما تاکنون به مرحله اجرا نرسیده است.

معاون شهردار تهران به کنترل و نظارت معاینه فنی خودروهای سنگین با هدف کاهش آلودگی هوا که از سال گذشته آغاز شده اشاره کرد و گفت: تعداد موارد بازرسی خودروهای سنگین توسط اکیپ‌های سیار معاینه فنی از ابتدای سال به سه هزار مورد رسیده است.

به گفته پورسیدآقایی نسبت مردودی‌های خودروهای سنگین، از حدود ۲۵ درصد سال گذشته به حدود ۲۱ درصد رسیده است که نشانه بهبود وضعیت این دسته از خودروها است.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: تا پایان تابستان، با هماهنگی پلیس راهور و دادستانی، موتورسیکلت‌های رسوبی به‌طور کامل از پارکینگ‌ها تخلیه خواهند شد. 

کمیته پیگیری برنامه‌های کاهش آلودگی هوا از سال گذشته در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آغاز به‌کار کرده است که علاوه بر مدیران حوزه ترافیک شهرداری، نمایندگان پلیس راهور و اداره راه استان تهران هم حضور دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آلودگی هوا معاینه فنی استان تهران پلیس راهور ترافیک حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهردار تهران موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد

سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ع) در پادگان جی از بزرگراه یادگار امام به پروژه آزادگان متصل می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه بار ترافیکی در بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان آزادی و بزرگراه شیخ فضل اله سنگین است، اگر شاخه غربی به سمت میدان فتح، بلوار بهار و بزرگراه شهید بروجردی افتتاح شود، بزرگراه آیت الله سعیدی و میدان آزادی که با گره‌های ترافیکی روبه‌رو بودند، سبک‌تر خواهد شد.

موسوی پور گفت: در بزرگراه بسیج به علت تردد کامیون‌ها ترافیک سنگین است با اجرای پروژه شاخه شرقی این طرح محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد و در شمال تهران نیز به یک کمربندی نیاز داریم که از کنار کوه‌ها به بزرگراه ارتش متصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • وضعیت بزرگراه شیخ زائد دبی بعد از بارندگی! | از ترافیک سنگین تا خودروهای شناور در آب | ببینید