Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا داوطلب، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، فاجعه منا را یکی از غم‌انگیزترین حوادث تاریخ معاصر اسلام دانست و اظهار کرد: با گذشته چهار سال از این فاجعه هنوز ذره‌ای از شدت غم و اندوه در دل مسلمانان و بازماندگان شهدای منا کم نشده است.

وی با بیان اینکه فاجعه منا هرچند غم بزرگی بر دل امت اسلامی و به خصوص ملت شریف ایران نشاند، اما بار دیگر خباثت، خیانت‌پیشگی و بی‌کفایتی خاندان آل‌سعود با ادعای خدمت به حرمین دین‌فروشی می‌کنند را ثابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره 16 شهید گیلانی فاجعه منا،‌ بر لزوم زنده نگه داشتن این فاجعه غمبار و یاد و نام شهدای مظلوم آن تأکید کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید فرمودند، نباید غبار فراموشی بر فاجعه غمبار منا بنشیند.

داوطلب از برگزاری مراسم نکوداشت یاد و خاطره شهدای منای استان گیلان خبر داد و اظهار کرد:‌ این مراسم معنوی ساعت 17 روز چهارشنبه، 23 مردادماه با سخنرانی سعید اوحدی، رئیس وقت سازمان حج و زیارت در فاجعه منا در مسجد جامع لنگرود برگزار می‌شود.

وی یادآور شد:‌ یادواره شهدای منا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امیدواریم با حضور گسترده مردم شهیدپرور گامی در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای منا برداشته شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن معاون فرهنگی بنیاد شهید شهدای منا سعید اوحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان گیلانی برای دریافت سهمیه کود شیمایی خود اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ علی موسوی با اشاره به اینکه اردیبهشت بهترین زمان برای کودپاشی زمین‌های کشاورزی است افزود: تا کنون ۷۴ هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان توزیع شده و شالیکاران تا پایان اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به دفاتر جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها حواله مورد نیاز خود را دریافت کنند. 
وی با اشاره به اینکه کشاورزان قبل و حین نشا، باید کودپاشی زمین‌های خود را جدی بگیرند، گفت: تغذیه خاک در زمان نشا با ترکیب مناسبی از ازت، فسفات و پتاس می‌تواند در افزایش تولید، استحکام ساقه برای پیشگیری از بیماری‌های بلاست و افزایش مقاومت در برابر کرم ساقه خوار و خشکسالی موثر باشد.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه ۲۰۰ کارگزار شرکت تعاونی و بخش خصوصی آماده ارایه خدمات در این بخش هستند، افزود: توزیع کود شیمیایی از طریق حواله الکترونیکی صورت می‌گیرد و کشاورزان برای دریافت سهمیه کود به مراکز جهاد کشاورزی و مراکز خدمات غیردولتی مراجعه و با ثبت سطح زیر کشت در سامانه پهنه‌بندی از طریق سامانه پایش کود براساس میزان سهمیه ابلاغی نسبت به دریافت سهمیه تخصیصی اقدام کنند.
بر اساس توصیه کارشناسان، بهره‌برداران باید قبل از استفاده از کود‌های شیمیایی، با انجام آزمون خاک، نسبت به تغذیه کودی مزارع خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • کشاورزان گیلانی برای دریافت سهمیه کود شیمایی خود اقدام کنند
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولی ایران در دمشق
  • کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران سوم خرداد برگزار می‌شود
  • ۷۸ درصد نوزادان گیلانی در شهر‌ها متولد شدند
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • ثبت نام بیش از ۲ هزار خانوار گیلانی در طرح جوانی جمعیت