Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، ضیاءالله اعزازی اظهار داشت: بانک رفاه کارگران در دوران مدیریت کنونی بانک رفاه توانسته خدمات بسیار خوبی در جهت توسعه فناوری های مدرن داشته باشد و به نوبه خود یکی از مهم ترین حامیان این صنعت نوپا در کشور به حساب می آید.
این بانک همچنین توانسته در خصوص توسعه بانکداری دیجیتال نیز گام های بلندی بردارد و با حمایت از تولید کننده ها و همچنین استارت آپ هایی که ایده های جدید در بخش صنعت و تولید دارند شرایطی فراهم کند تا با سهولت بیشتری به تسهیلات مورد نیاز خود دسترسی یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعزازی گفت: پرداخت بالغ بر 19 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانک به بنگاه های کوچک و متوسط طی سال های 96، 97 و دو ماهه نخست سال جاری، از خدمات بانک رفاه کارگران در حوزه خدمات اعتباری است.
وی افزود: از دیگر فعالیت های این بانک برای توسعه فناوری های نوین با تمرکز بر امر تحقیق، توسعه و نوآوری، ایجاد و ارائه چندین خدمت مدرن مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در این زمینه موفق به کسب جایزه نوآوری در سطح ملی نیز شده است .
دیگر اقدام بسیار درخور این بانک حمایت از شرکت های استارتاپی است و به همین منظور نیز حضور بسیار فعالی در نمایشگاه الکامپ داشت و حمایت های زیادی از برگزاری نمایشگاه و همچنین شرکت کننده های آن داشت و بسیاری از کسانی که آثار خود را در آن نمایشگاه ارائه کردند تحت حمایت های تسهیلاتی این بانک قرار خواهند گرفت تا بتوانند ایده های خود را به مرحله انجام برسانند.
این بانک تلاش دارد تا بتواند تسهیلات و شرایط بهتری را برای رفاه و توسعه صنایع دانش بنیان فراهم نماید اما در این راه نیاز به همراهی مسئولان کشور و به ویژه  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که به نظر می رسد اخیراً تلاش های خوبی در این زمینه شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری گفت: بانک مرکزی در تخصیص ارز به دارو در سال گذشته اشکالاتی داشت که در پایان سال توانست به تعهدات خود عمل کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی چهار جلسه نظارتی درباره دارو برگزار کرد، اما هنوز مشکل گرانی و کمبود دارو حل نشده است.

وی افزود: آخرین جلسه مجلس در این‌باره نوزدهم دی سال گذشته برگزار شد که فرصت دوماهه‌ای به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه داده شد، همچنین مقرر شد ۷۰ درصد هزینه دارو را بیمه‌ها و ۳۰ درصد را بیماران بپردازند که این اتفاق رخ نداده و پرداختی از بیمه و بیمار به‌طور تقریبی برابر است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین اشکال در این زمینه به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه بازمی‌گردد، گفت: بانک مرکزی منابع ارزی را برای دارو تأمین نکرده است.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه ۷۰ همت طلب دارو را پرداخت نکرده و سازمان تأمین اجتماعی نیز طلب دانشگاه علوم پزشکی را نپرداخته است که این موارد باید رسیدگی شود.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: علاوه بر جلسات صحن مجلس، من نیز برای بررسی علل کمبود دارو جلسات جداگانه‌ای را با مسئولان بانک مرکزی و وزارت بهداشت و درمان داشتم.

وی با اشاره به اینکه بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت و درمان درباره دارو مسئولیت دارند، تصریح کرد: بانک مرکزی برای اختصاص ارز دارو در اواخر بهار و ابتدای تابستان اشکالاتی داشت که موجب ایجاد مشکلاتی در توزیع دارو شد، اما پایان سال گذشته توانست به تعهدات خود عمل کند.

کد خبر 747116

دیگر خبرها

  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد