Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی ارجمند گفت: فیلمنامه سریال "گاندو بیوتروریسم" در ۴۰۰۰ صفحه نوشته شده است، این سریال"دشمن شناسی از منظر بیوتروریسم" را به تصویر می کشد که یک مورد آن موضوع تراریخته ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سریال گاندو، یکی از موفق‌ ترین، تأثیرگذارترین و پرمخاطب‌ ترین تولیدات تلویزیونی در سال‌ های اخیر ارزیابی شده است؛ ترکیب محتوای فاخر، فرم تأثیرگذار، سوژه بدیع و نو، و البته ژانر جذاب امنیتی، از گاندو، مجموعه‌ ای خوش‌ ساخت و دیدنی ساخت، به همین دلیل، پیشنهاد تولید فصل‌ های دیگری از این دست، یکی از سوژه‌ های داغ این روزهای رسانه‌ ها و دنیای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، حجت الاسلام علی ارجمند عین‌ الدین،‌ مسئول حوزه‌ نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان البرز، در گفتگو با خبرگزاری تیتریک، پیشنهاد تولید فصل دوم، با موضوع « دشمنان ایران در عرصه بیوتروریسم » را مطرح کرد.

حجت الاسلام علی ارجمند عین‌ الدین افزود: قرآن مجید دشمن ترین دشمنان مسلمین را کسانی که می داند که درصددند نسل و کشاورزی آنها را نابود کنند. این بیان نورانی زمانی نازل شد که این همه پیشرفت در عرصه های علمی وجود نداشت. امروزه با همین مبنا؛ می بینیم فعالیت دشمن ترین دشمنان ما در عرصه نظامی نیست و ما تهدیدات نظامی را پشت سرگذاشته ایم، بلکه تهدیدات آنها در عرصه محیط زیست، غذا و دارو است که از آن به عنوان بیوتروریسم یاد می شود.

وی با بیان اینکه بیوتروریسم گاهی نسبت به فرد و گاهی نسبت به جامعه صورت می گیرد، اظهار داشت: آمریکا روی بحث ژنتیک تحقیق و حتی انواع نژادهای ایرانیان را هم استخراج کرده است، در ایران ۱۸ نژاد مختلف زندگی می کنند و ویژگی هر نژاد کشور ما را، آمریکایی مطالعه و بررسی کرده اند .

این کارشناس تصریح کرد: اگر یادتان باشد آمریکایی به گلشیفته فراهانی ماموریت داده بودند بزاق دهان ایرانیان را با گوش پاکن ها جمع آوری و به آنها بدهد به بهانه این که ما می خواهیم برای درمان بیماری سرطان کاری کنیم.

ارجمند ادامه داد: آن موقع آمریکایی ها به دنبال این بودند که اطلاعات ژنتیکی ایران را سرقت کنند و به اصطلاح این موضوع لو رفت و با آن مقابله شد اما آنها این پروژه را روی ایرانی هایی که خارج از کشور و بویژه آمریکا ادامه دادند و ۱۸ نژاد ایرانی را مطالعه و کشف کردند، مطالعه ای که متاسفانه در خود کشور ما به این دقت انجام نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه آمریکایی ها با شناخت نژاد ایرانی ها سعی در ورود بیماری ها و انواع سرطان با محصولات تراریخته به داخل کشور هستند، گفت: آمریکایی ها با داشتن اطلاعات در حوزه ژنتیک می توانند انواع غذاها و داروهایی را بسازند که روی نژاد خاصی تاثیر داشته باشد و روی نژاد خاصی تاثیر محسوسی نداشته باشد، مثلا دارویی بسازند که روی نژاد ترکها یا عربها تاثیر و عوارض منفی داشته باشد.

حجت الاسلام ارجمند با تاکید بر اینکه حوزه بیوتروریسم بسیار گسترده است، ادامه داد: آن چیزی که امرو در کشور ما بیشتر مشاهده می شود بحث محصولات دست کاری شده ژنتیک است که از حدود 20 سال پیش به خورد ملت داده اند بدون اینکه در این کشور قانون شفاف، یا نظارت دقیقی وجود داشته باشد، یا حتی کیت های لازم برای آزمایش را داشته باشیم، مدیران کشور صرفا به خود اظهاری کمپانی های بزرگ کشاورزی اعتماد کرده اند و مردم بعد از سالها متوجه شده اند که تمام روغن هایی که مصرف می کردند، ترا ریخته است و اخیرا با فشاری که سازمان بازرسی به وزارت بهداشت آورده است شرکتها را به زدن لیبل روی مصحولات مجبور کردند.

وی با تاکید بر اینکه به گفته برخی از محققین در 20 سال گذشته 470 درصد سرطان در کشور ما رشد داشته است، تصریح کرد: در کشوری مثل ایران نازایی اش بالای 20 درصد است و شاید به 30 درصد هم نزدیک شده است اما در کشوری مثل انگلستان نازایی 7 درصد است با اینکه ما به لحاظ تنوع ژنتیکی قطعا از انگلستان غنی تر هستیم، این آمار این فرضیه را تقویت می کند که محصولات تراریخته در کشور چه تاثیرات مخربی داشته است.

نماینده ولی فقیه در حوزه جهاد کشاورزی در استان البرز افزود: یک طرح به نام ان اس اس ام 200 که هنری کیسینجر ارائه داد این طرح توسط دولت آمریکا برای نابودی سیاهان در آفریقا بکار گرفته شد.

حجت الاسلام ارجمند تاکید کرد: شواهد نشان می دهد که nssm200 در کشور ما هم پیاده می شود، بر اساس این طرح، شما متوجه می شوید که اتفاقاتی که در جوامع مختلف روی می دهد به یکدیگر مرتبط است. زمانی که بنا بر جنگ جمعیتی باشد، یک پازل آن همجنسگرایی خواهد بود زیرا در همجنسگرایی فرزندی متولد نمی شود.

وی گفت: پازل های دیگر جنگ دشمن گسترش طلاق، جنگ گرم و کشتن انسان، آلوده کردن غذای مردم و آلوده کردن واکسن هایی که به کودکان تزریق می شود است و این موارد زمانی در یک جامعه اتفاق می افتد متوجه نمی شوید که رنجیروار به هم مرتبط هستند اما در طرح کلانی که هنری کیسینجر مطرح کرد و پیاده شد، میلیونها انسان را به کشتن داد.

حجت الاسلام ارجمند ادامه داد: یکی از آن متغیرها کنترل جمعیت توسط وزارت بهداشت بود که مقام معظم رهبری در دو چیز از خداوند طلب عفو کرده اند؛ یکی بحث کم کاری در احیاء زکات بود و یکی هم بحث کنترل جمعیت بود که در خراسان شمالی اشاره کردند 20 سال قبل باید جلوی این موضوع را می گرفتیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گفت: زمانیکه امروز استعمار فرا نو، مرکز سیبل دشمنان خود را نظام اسلامی ایران می داند، چگونه باور کنیم این طرحها در آفریقا پیاده شده است اما در ایرانی که به لحاظ اعتقادی، سیاسی، امنیتی و ... بالاترین تهدید را برای آمریکا دارد این طرحها پیاده نشده باشد؟!

وی با تاکید بر اینکه "گاندو بیوتروریسم" برخی از موضوعات مهم فوق را پوشش می دهد، تصریح کرد: پیش نویس فیلمنامه این سریال در ۴۰۰۰ صفحه نوشته شده است و پیش بینی ما روی ۶۰ قسمت بود ولی ممکن است با اضافه کردن یک سناریوی دیگر به ۱۰۰ قسمت هم برسد، این سریال" دشمن شناسی از منظر بیوتروریسم" را به تصویر می کشد که یکی از آنها بحث تراریخته هاست.

حجت الاسلام ارجمند با اشاره به اینکه ۴ سال کار پژوهشی روی این فیلمنامه صورت گرفته است، بیان کرد: کار بسیار گسترده است و برای ساخت این سریال باید در ۳ قاره فیلمبرداری شود، برای ساخت این سریال هزینه هنگفتی لازم است و این هزینه ها را یک بخش نمی تواند تامین کند و دستگاه های مختلف باید پای کار بیایند، اگر بحث مالی پروژه برطرف شود در اسرع وقت ساخت این سریال آغاز می شود بنابراین از سرمایه گذاران برای ساخت این پروژه استقبال می کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ادامه یادآور شد: سریال گاندو فضای سیاسی کشور را به استقلال-پرسپولیس شباهت داد، یک عده طرفدار دولت و یک عده منتقد به تخریب یا تمجید از این سریال پرداختند اما در این سریال، موضوع در راستای تخریب یا تضعیف یا انتقاد از دولت خاصی نیست، امروز ما نیز معتقد هستیم در بیش از ۲۰ سال گذشته سران تراریخته توانستند سه دولت مختلف را فریب دهند، در نتیجه این سریال نگاه امنیتی کلان دارد.

وی در پایان تاکید کرد: خواهشم این است که این موضوع را در فضای سیاسی نبرند این موضوع یک موضوع کلان نظام است.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر، استودیو لاینزگیت دیروز (چهارشنبه) اعلام کرد، پارک چان ووک، کارگردان مولف کره‌ای، قرار است شاهکار «اولد بوی» خود را که سال ۲۰۰۳ ساخته شد، در قالب یک سریال تلویزیونی انگلیسی زبان برای تلویزیون لاینزگیت بسازد.

پارک که کارگردانی و نویسندگی اصلی فیلم معمایی اکشن را برعهده داشت، در کنار شریک تهیه‌کننده‌اش سید لیم، به تهیه‌کنندگی مجموعه اقتباسی «اولدبوی» پیوست.

وی تازه ساخت «همدل»، سریالی کوتاه با بازی رابرت داونی جونیور که اواخر هفته پیش از شبکه HBO پخش شد، را به پایان برده است.

در حالی که این اولین بازسازی انگلیسی زبان «اولدبوی» نیست و فیلم اسپایک لی در سال ۲۰۱۳ با بازی جاش برولین هم با اقتباس از همین فیلم ساخته شده، اما این اولین باری است که این فیلم برای صفحه کوچک اقتباس می‌شود.

پارک در بیانیه‌ای گفت مشتاقانه منتظر کار با این استودیو است که داستان‌سرایی جسورانه، بدیع و ریسک‌پذیر را ارایه می‌کند.

«اولدبوی» از یک مانگای ژاپنی به همین نام اقتباس شده و درباره مردی است که ۱۵ سال اسیر و زندانی بوده، اما در نهایت آزاد و متوجه می‌شود که باید ظرف ۵ روز اسیرکننده خود را پیدا کند. این فیلم به خاطر پیچش‌های داستانی، سکانس مبارزه وحشیانه با قهرمانی که فقط یک چکش در دست دارد و داستانی بر مبنای انتقام‌ و غرق در خون، معروف است.

این فیلم نخستین فیلم از کره جنوبی است که سال ۲۰۰۴ جایزه بزرگ جشنواره کن را برد و نزدیک به ۱۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. نئون سال پیش این فیلم را در بیستمین سالگرد آن، دوباره اکران کرد و فیلم ۲.۱ میلیون دلار دیگر در سراسر جهان فروخت و توانست در آخر هفته افتتاحیه خود در ۱۰ فیلم برتر داخلی در باکس آفیس قرار گیرد.

«اولدبوی» بخشی از سه گانه معمایی مهیج «انتقام» پارک است که پس از «همدردی با آقای انتقام» و پیش از «بانوی انتقام» ساخته ‌شد. از دیگر فیلم‌های پارک می‌توان به «کنیز»، «تصمیم به ترک»، «استوکر» و «عطش» اشاره کرد و او همچنین تهیه‌کننده فیلم و سریال تلویزیونی اقتباسی از فیلم «برف‌شکن» بونگ جون هو بود.

کد خبر 6081845

دیگر خبرها

  • قدیمی‌ترین عکس از میدان نقش جهان اصفهان
  • پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • رسوایی مقامات اسرائیلی در فریب شهرک‌نشینان
  • موشک های سپاه از لایه هفتگانه گنبد آهنین عبری و غربی گذشت
  • بالاگرفتن نقدها به سریال‌های رمضانی/ هیس هیچی نیس!
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد
  • خطر حمله گاندو‌ها در کمین سیل‌زدگان
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟