Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات ورزش های رزمی استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها ، ورزشکاران گیلانی موفق به کسب دو مدال نقره در بخش پسران و همچنین یک مدال نقره و دو مدال برنز در بخش دختران شدند.

جعفر رفعتی افزود: بر این اساس و در رقابت های دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته موی تای و در بخش دختران که در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد، مریم مویدناصری از استان گیلان در رده سنی نوجوانان و در وزن ۴۲ - کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی کشور شد؛ همچنین در رده سنی نونهالان و در وزن ۳۲ - کیلوگرم مهدیه بلوکی ناصری دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این مسابقات توانست روی سکوی سوم قرار گیرد و مدال برنز این دوره از رقابت ها را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در رقابت های رده سنی جوانان نیز کبری رجبی حسین آباد دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در مسابقات موی تای استعدادهای برتر کشور، موفق شد مقام سوم و مدال برنز این رقابت ها را تصاحب کند.

دبیر هیات ورزش های رزمی استان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های بخش پسران موی تای استعدادهای برتر کشور که در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد، امیرحسین تاب توخ زاده از گیلان در رده سنی نونهالان و در وزن ۵۰ - کیلوگرم مدال نقره کسب کرد و عرفان انصاری دیگر ورزشکار موی تای کار گیلانی در رده سنی نوجوانان و در وزن ۶۷ - کیلوگرم موفق یه کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر موی تای کشور شد.

۷۲۸۵/۲۰۰۷/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان گیلان وزن مدال کسب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳

نتایج تست‌های دوپینگ ورزشکاران پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳ مشخص و اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین با توجه به تست‌های اخذ شده در مسابقات داخلی و بین‌المللی، نمونه چهار ورزشکار رشته پاورلیفتینگ ایران در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و دو ورزشکار در مسابقات داخلی در سال 2023 مثبت اعلام شد.

بر این اساس با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم نهایی شدن احکام جهت اعلام اسامی ورزشکارانی که تست‌شان مثبت شده است، فدراسیون فعلاً نام این ورزشکاران را اعلام نمی‌کند.

همچنین فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطر نشان کرد، همانطور که در سنوات گذشته اعلام شده است برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ کس مماشات نخواهد کرد.

در سال 1403 نیز اخذ تست‌های دوپینگ در مسابقات داخلی و برون مرزی در رشته‌های مختلف ادامه خواهد داشت و حتی افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • قایقران گیلانی مسافر المپیک پاریس شد
  • قایقران گیلانی المپیکی شد
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد