Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@11:10:20 GMT

«کژال» در فيليپين روي پرده مي رود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۹۴۷۰

«کژال» در فيليپين روي پرده مي رود

خبرگزاری آریا- فیلم سینمایی «کژال» به عنوان نماینده ایران در جشنواره مستقل فیلیپین به نمایش درمی آید.
به گزارش آریا، فیلم سینمایی «کژال» به کارگردانی نیما یار و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در چهارمین حضور بین المللی خود در پانزدهمین دوره جشنواره سینمای مستقل فیلیپین با عنوان «سینمالایا» در بخش چشم اندازهای آسیا از تاریخ ٢ تا ١٣ آگوست روی پرده می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلمنامه این اثر توسط آرمین ایثاریان بر اساس طرحی از نیما یار نوشته شده و به ٢ زبان کردی و فارسی در لوکیشن های واقعی تردد کولبران در مرز کردستان و با بازی افراد بومی که عمده آنها کولبرهستند و به نوعی نقش خودشان را ایفا می کنند، در شرایطی بسیار دشوار و نا امن فیلمبرداری شده است.
این اثر که پیش از این برنده جایزه بهترین فیلم آسیا توسط هیات داوران سازمان ارتقای سینمای آسیا(نتپک) بوده و تا کنون با استقبال خوبی در کشورهای مختلف جهان روبرو شده، هنوز در ایران اکران نشده است.
برنامه ریزی و گفتگوی صاحبان فیلم همچنان با گروه هنر و تجربه ادامه دارد تا در صورت صدور مجوز، این اثر سینمایی در سینماهای کشور به نمایش درآید.
سمیرا ذکایی و مریم بوبانی تنها بازیگران این فیلم هستند و پخش بین‌المللی این فیلم به عهده شرکت ArtHouse Cinematheque در کانادا به مدیریتمرجان علیزاده است.
دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مدیران فیلمبرداری: امیر علی ویسی، افشین علیزاده، تدوین: سینا دور اندیشان، آهنگساز: امید رئیس دانا، طراح گریم: هاشم فغانی، طراح صحنه و لباس: جعفر محمد شاهی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، جلوه های ویژه بصری: علی تصدیقی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حامد پور اسفندیانی، طراح پوستر و عنوان بندی: آرمان خرمک و مشاور رسانه ای و روابط عمومی: میثم محمدی.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کژال فیلیپین روی پرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هیدن» پس‌ از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «هیدن» با نویسندگی مشترک ریحانه رضی و کوروش شاهونه، کارگردانی کوروش شاهونه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان برای دور چهارم و اجراهای محدود، از ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در تماشاخانه هیلاج به صحنه بازمی‌گردد.

«هیدن» که از تولیدات کمپانی تئاتر جوانان ایران است، با ۲۳۰ اجرا در سال ۱۴۰۲ میزبان ۱۸ هزار و ۱۶۲ نفر مخاطب بود و به فروشی معادل ۳ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

نمایش «هیدن» سال گذشته در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۴۲ برنده تندیس بهترین کارگردانی، برنده تندیس بهترین بازیگر زن شد. همچنین در بخش‌های نمایشنامه نویسی، بهترین بازیگر مرد و طراحی صحنه نامزد دریافت جایزه شد.

در جشن حافظ که در اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد نیز تندیس بهترین کارگردانی و تندیس ویژه هیات داوران بهترین بازیگر زن به کوروش شاهونه و ریحانه رضی تعلق گرفت.

بازیگران این نمایش حمید رحیمی، ریحانه رضی، عطا عمرانی، آیت بی‌غم، فرناز حسین‌مردی هستند که از ۱۵ فروردین‌ در ۲ ساعت ۱۸ و ۲۰ روی صحنه می‌روند.

نوید دیوان طراح صدا و آهنگساز، ریحانه رضی مشاور کارگردان و طراح لباس، علی اکباتانی مدیرتولید، کوروش شاهونه تکنسین آرت مداربسته و طراح صحنه، کیوان شعبانی فیلمبردار مداربسته و طراح نور، صادق کندری اصلاح و ادیت، علیرضا کرمی دستیار کارگردان، امیرحسام قربانی، عبد نیک سیرت، امیرحسین غفرانی تیزر، امیر قالیچی تئاتربازها تبلیغات مجازی، علی کیهانی روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و… عوامل اجرایی نمایش «هیدن» هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت ایران‌کنسرت مراجعه کنند.

کد خبر 6063567 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ​یکی از املاک گروه امیرمنصور آریا برای دریافت معوقات مالیاتی‌اش به مزایده گذاشته شد
  • تور مالیات؛ ملک ۶۵ هزار متر مربعی «امیرمنصور آریا» در تملک دولت قرار گرفت
  • فیلیپین؛ ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»
  • فیلیپین : ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌ نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • امیرمنصور آریا در تور مالیات افتاد
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • «هیدن» پس‌ از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟