Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:11:31 GMT

آزمون مشاغل آتشنشانی ۱۸ مرداد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۰۰۲۸

آزمون مشاغل آتشنشانی ۱۸ مرداد برگزار می شود

«سید عزیز آشنا» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه و آموزش گفت: در آزمون مشاغل آتشنشانی ۱۰۶ هزار و ۳۸۷ نفر ثبت نام کرده اند و این آزمون ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۸ مردادماه در تمامی استان های کشور برگزار می شود.
وی افزود: داوطلبان می توانند از روز یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

hrtc.ir مراجعه کنند.
آشنا گفت: باجه های رفع نقص نیز از روز سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ در محل هایی که آدرس آنها روی این سایت اعلام می شود آغاز به کار می کنند و لازم است داوطلبان پس از دریافت کارت شرکت در آزمون آن را به دقت مطالعه کرده و در صورت هر گونه مغایرت، در تاریخ های اعلام شده به باجه های رفع نقص در سراسر کشور مراجعه کنند.
وی با اعلام اینکه سوالات آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی طراحی شده است، اعلام کرد: در بخش عمومی ۱۰۵ سوال و در بخش تخصصی نیز ۶۰ سوال و مجموع ۱۶۵ سوال در این آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و آنان مجموعا ۱۸۰ دقیقه (۳ ساعت) برای پاسخگویی به این سوالات زمان خواهند داشت.
آشنا به داوطلبان توصیه کرد که یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حوزه ها حضور داشته باشند و با توجه به مسافت و ترافیک به گونه ای برنامه ریزی کنند که در زمان مقرر در محل حوزه های آزمون حضور یابند.
رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی عنوان کرد: برای شرکت در آزمون، داوطلبان لازم است کارت شرکت در آزمون را که از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی پرینت گرفته و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار به همراه داشته باشند.
وی گفت: پس از اعلام نتایج چند برابر ظرفیت این آزمون، افراد معرفی شده در این مرحله باید برای تکمیل مدارک خود به محل هایی که از طریق سایت مرکز آزمون اعلام می شود مراجعه کنند تا پس از تکمیل مدارک برای شرکت در آزمون عملی معرفی شوند.
رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی افزود: پس از برگزاری آزمون عملی، اسامی پذیرفته شدگان نهایی بر اساس محاسبه امتیازات آزمون کتبی و آزمون عملی و برابر قوانین و شرایط مربوطه، از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و پروفایل داوطلبان به اطلاع می رسد.
آشنا همچنین به داوطلبان توصیه کرد: به دلیل ممنوعیت ورود تلفن همراه و هر گونه لوازم الکترونیکی به حوزه های آزمون، از همراه آوردن این وسایل به حوزه های آزمون خودداری کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی آزمون آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور

آفتاب‌‌نیوز :

کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌ همراه راهنمای شرکت در آزمون برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد قرار دارد داوطلبان تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی این سازمان برای مشاهده و پرینت کارت خود اقدام کنند.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ـ معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

 آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • اینترنت فردا قطع می‌شود؟
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • توزیع کارت بیش از یک میلیون کنکوری