Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:19:44 GMT

وحید خلیلهوژیچ جانشین رنار در مراکش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۰۱۵۲

وحید خلیلهوژیچ جانشین رنار در مراکش می‌شود

سرمربی اهل بوسنی و هرزگوین و سابق تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از یک فصل حضور در تیم نانت در رقابت های لیگ1 فرانسه از این تیم جدا شد.

به گزارش" ورزش سه" وحید خلیلهوژیچ سرمربی اهل بوسنی و هرزگوین که سه سال و در خلال سال های 2015 تا 2018 هدایت تیم ملی ژاپن را به عهده داشت فصل گذشته با تیم دوازدهم لیگ فرانسه و یکی از مطرح ترین تیم های اروپا به توافق رسید و هدایت تیم زردپوش و قدیمی نانت را به عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اما تنها یک فصل حضور در این تیم با توافق با باشگاه از نانت جدا شد.


به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس طرفین بعد از ظهر پنجشنبه در پولیگونه در غرب فرانسه نشستی برگزار کرده و برای جدایی از این تیم به توافق رسیدند.  والدمار کیتا مالک باشگاه نانت در این رابطه گفت:" خلیلهودژیچ و باشگاه نانت مدت ها است به دنبال راهی برای توافق به جدایی بودند و سرانجام این اتفاق رخ داد و این مربی از این تیم جدا شد."


یکی از اعضای مدیریتی نانت تایید کرد که خلیلهودژیچ 67 ساله مصر به جدایی و استعفا بود و حالا بعد از جدایی این مربی که ماهیانه 200هزار یورو دستمزد می گرفت برای باقیمانده قرارداد خود هیچ مبلغی دریافت نمی کند.


از وحید خلیلهودژیچ به عنوان جانشین هروه رنار در تیم ملی مراکش نام برده می شود. او تجربه مربیگری در مراکش را در سال های 1997-98 و با هدایت تیم راجاکازابلانکای این کشور دارد ضمن اینکه او در تیم های ملی الجزایر (2011-2014)و ساحل عاج(2008-2010) در قاره آفریقا به عنوان سرمربی کار کرده است.

 

تیم ملی مراکش مراکش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی مراکش مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بهرام رضاییان به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه این تیم گفت: در این مسئله اقداماتی انجام دادیم و ورود بانوان می‌تواند یک اتفاق خوب برای ما باشد. ما از طریق شرکت مکاتبه کردیم تا ورود هواداران بانوان میسر شود.

او همچنین درباره برنامه طولانی مدت باشگاه فولاد توضیح داد: روزی که با آقای ویسی صحبت کردم، شرایط سختی داشتند و من خواهش کردم. ایشان سرمایه استان است و چند جلسه صحبت کردیم. حرف‌های ایشان به حق بود و ما خواهش کردیم بیاید و به تیم شهرش کمک کند. قطعا در کنار ایشان اتفاقاتی خوبی رقم خواهیم زد و ما امسال هم تمام بازیکنانی که مربی خواست را جذب کردیم و سال بعد هم همین است. بعید می‌دانم بازیکنی در لیست باشد که شرکت جذب نکرده. ما با آقای ویسی به شرایط خوبی می‌رسیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به وضعیت قراردادی منشا، واسعی و سلجوقی نیز تشریح کرد: آقای منشأ یک قرارداد دو ساله داشت و مذاکرات متعددی انجام دادیم ولی گفت قرارداد من عدد خوبی است و به جدایی رضایت می‌دهم. روز بازی با پیکان در تهران دچار مصدومیت همسترینگ شد و تا روز جدایی‌اش مصدوم بود. در هر صورت ضرب المثلش است که می‌گوید جلوی ضرر را هر وقت بگیری، منفعت است. ما ایشان را داشتیم و دچار مصدومیت بود و نقل و انتقالات هم تمام می‌شد. ما با شرکت صحبت کردیم و گفتیم پرداخت مطالبات به‌صورت یک سال و نیمه که نمی‌شود. قرار شد ایشان باشند و یک بازیکن به لیست اضافه کنیم تا ببینیم می‌شود یا نه. آقای واسعی هم همین شرایط را داشت که به ما هم گل زد. از روزی که من آمدم تا روز جدایی‌اش همیشه پشت دروازه تمرین می‌کرد. واقعیت این است و از لحاظ فنی نمی‌توانست به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • کل‌کل‌های وحید با عمو کاووس
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس