Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@04:55:49 GMT

جاده اندیکا - شهرکرد ۱۴ مرداد بسته می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۰۳۶۸

جاده اندیکا - شهرکرد ۱۴ مرداد بسته می شود

کورش دهنو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:به گفته مسئولان راهداری بازفت با توجه به اینکه اصلاح و ایمن سازی این مسیر نیاز به انجام عملیات انفجار و تخریب دارد ، این مسیر از ساعت هفت تا ۲۴ روز ۱۴ مرداد به روی خودروها بسته می شود.

وی افزود: این مسیر در برخی نقاط برفگیر منطقه بازفت در حوزه چهار محال و بختیاری دچار نشست یا ریزش شده که ایمن سازی آن برای جلوگیری  از حوادث، انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا ادامه داد : به رانندگان توصیه می شود در این مدت از مسیرهای جایگزین ایذه - شهرکرد یا آزاد راه پل زال تردد کنند.

جاده اندیکا - شهرکرد از راه های ارتباطی و میانبر استان خوزستان به چهارمحال وبختیاری است. اندیکا در شمال خوزستان واقع است.

۷۱۵۹ / ۶۰۳۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آزاد راه استان خوزستان چهار محال و بختیاری راهداری و حمل و نقل جاده اندیکا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کرم گودرزی گفت: با هدف افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری برای تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت، جابه جایی خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستا‌های محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.

وی افزود: انجام این عملیات در حداقل زمان ممکن، بدون قطعی گاز در بخش خانگی و با استفاده از توان عملیاتی شرکت گاز چگنی انجام شد که صرفه جویی پنج میلیارد ریالی را نیز به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • جاده کرج چالوس بسته شد
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد‌