Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر افشین زرقی امروز در مراسم رونمایی از استخوان مصنوعی با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی ساخت داخل در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: یکی از ماموریت های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حرکت به سمت نسل سوم دانشگاه ها است که بتواند پژوهش های کاربردی ارائه کند و چرخه فناوری را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارای ۴ مرکز رشد است و در سال گذشته ۵ میلیارد تومان گرانت و فاند تحقیقاتی به فناوران و محققان اعطا شده است.

زرقی خاطرنشان کرد: با تفاهم نامه ای که دانشگاه با وزارت دادگستری امضا کرده است بحث مالکیت فکری تحقیقات و ثبت اختراع به سرانجام رسیده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین از اجرای تفاهم نامه با دانشگاه های صنعتی خبر داد و گفت: به زودی یک شتاب دهنده در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور توسعه تحقیقات پزشکی و صنعتی ایجاد می شود و هر سه تا ۶ ماه از محصولات دانش بنیان دانشگاه رونمایی می شود.

کد خبر 4683485

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تحقیقات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد پایگاه نوآوری یافته‌های تحقیقاتی جهش تولید در کامیاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،این پایگاه‌ها و مزارع با بهره مندی از فناوری دانش‌بنیان برای عملکرد مناسب محصولات زراعی، برنامه‌ریزی و اجرا شده است.
احمدی معاون تولیدات گیاهی کردستان گفت:این پایگاه در سطح ۵۰ هکتار برای تحقیق بر روی ارقام مختلف جو، گندم، ماشک، نخود، نخود علوفه‌ای، کلزا، دانه‌های روغنی، عدس وگیاهان روغنی در شهرستان کامیاران ایجاد شده است.
کشاورزی حفاظتی در ۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی کامیاران اجرا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های تحقیقاتی و استنادی مبنای ارتقاء رتبه استادان است
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • ایجاد پایگاه نوآوری یافته‌های تحقیقاتی جهش تولید در کامیاران
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری
  • امام جماعت متفاوت «مسجد آبی»