Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان شمالی از درخشش ورزشکاران دختر در پنجمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشگاه های جامع علمی کاربردی در سطح کشور خبرداد.

عباس پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، با اشاره به اینکه 100درصد ورزشکاران اعزامی به این مسابقات عنوانی را کسب کرده اند، اضافه کرد: پنجم تا نهم مردادماه این مسابقات در شهرکرد برگزار شد که از خراسان شمالی چهارنفر اعزام شدند و چهار مقام نیز توسط این دانشجویان کسب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از 600 شرکت کننده در سطح کشور در این مسابقات شرکت کرده بودند، ادامه داد: در دو و میدانی ماده 100 متر با مانع و پرتاب نیزه فاطمه احمدی عنوان سوم را به خود اختصاص داده است.

به گفته وی در ماده پرتاب وزنه نیز نرگس باقرپور مقام دوم را کسب کرده است که سرپرستی تیم نیز با زهرا جذندری بوده است.

پهلوانی در رابطه با جشنواره بازی های بومی و محلی دانشجویان دختر دانشگاه های جامع علمی کاربردی، بیان کرد: در این جشنواره نیز فاطمه احمدی در بازی هفت سنگ مقام سوم را به خود اختصاص داده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان شمالی تاکید کرد: تمام هزینه ها و حمایت ها با استان بوده است و از این پس نیز از این دانشجویان تقدیر خواهد شد.

گفتنی است دانشجویانی که در این مسابقه کسب عنوان داشته اند، از واحد های جهاددانشگاهی و واحد بهزیستی استان هستند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بازی بهزیستی خراسان شمالی زهرا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ نام آوران کشتی با چوخه از استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در این دوره از مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
این رقابت‌ها در چهار وزن، ۷۴، ۸۴، ۹۶ کیلوگرم و سنگین وزن تا عصر امروز ادامه دارد.
جایزه بزرگ مسابقات برای نفر اول سنگین وزن یک راس اسب به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و برای سایر اوزان نفر اول ۱۰۰، نفر دوم ۸۰ و نفر سوم ۶۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور شدند
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت