Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت حق‌وردی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره شرایط آماده‌سازی تیم پیکان و تمرینات پیش‌فصل خودروسازان اظهار داشت: فصل بدنسازی را پشت‌سر گذاشتیم و اردوی یک هفته‌ای را هم در بروجرد سپری کردیم. چند بازی تدارکاتی خوب در این مدت داشتیم و با تیم‌های قدرتمندی مثل پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر بازی کردیم و اگر قرعه‌کشی لیگ برتر هفته آینده برگزار شود دیگر آخرین بازی‌های دوستانه‌مان را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این مدت کادر فنی شناخت بسیار خوبی از بازیکنان به دست آوردند و در کل به 80 درصد آمادگی رسیدند.

مدافع پیکان درباره تمدید قراردادش با خودروسازان برای سومین فصل متوالی گفت: در همین تابستان چند پیشنهاد به دستم رسید اما باشگاه پیکان باشگاهی است که از نظر من برای پیشرفت جای خوبی است. به دلیل مسائل خانوادگی دوست داشتم در تهران بمانم که در نهایت تصمیم گرفتم که برای یک فصل دیگر با پیکان تمدید کنم. پیکان از همه نظر تیم خیلی عالی است و در اینجا خیلی آرامش دارم. در نیم فصل پارسال هم می‌توانستم جدا شوم اما قرارداد داشتم و رضایتنامه‌ نداشتم. برای فصل جدید هم استقلال و پرسپولیس به من علاقه داشتند اما آنطور که من می‌خواستم شرایط پیش نیامد. نمی‌توانم دقیق بگویم که پیشنهاد کتبی داشتم اما می‌توانستم یکی از این دو تیم را انتخاب کنم.

حق‌وردی در خصوص اینکه برای فصل جدید پیکان به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است یا خیر گفت: 100درصد. فصل پیش هم قصد ما همین بود اما یکسری مسائل حاشیه‌ای موجب شد تا به آن دست پیدا نکنیم. این فصل خیلی شرایط خوب است و نفرات خیلی خوبی به تیم اضافه شده‌اند و نقصی نداریم. درست است از الان نمی‌شود قول داد که حتما سهمیه آسیایی به دست می‌آوریم اما این مهم هدف ما است. ما باید با تیم‌های مطرحی که هر ساله رتبه اول تا پنجم را در اختیار دارند رقابت کنیم.

مدافع پیکان درباره همکاری با حسین فرکی بیان داشت: بسیار عالی هستند. نیم فصل قبل هم با ایشان کار کردیم. سبک ایشان چه از لحاظ فنی و اخلاقی به نوعی است که آدم از همکاری با ایشان لذت می‌برد. هر روزی که در تمرینات شرکت می‌کنیم یک چیز تازه‌ یاد می‌گیریم. برای من یکی از دلایلی که تصمیم گرفتم در پیکان بمانم وجود آقای فرکی و تجربیات ایشان بود.

حق‌وردی در پاسخ به این سوال که با حضور بازیکنان تیم امید و چند ملی‌پوش تازه‌وارد در تیم پیکان آیا برای رسیدن به پیراهن تیم ملی انگیزه دارد یا نه گفت: قطعا انگیزه دارم چون کادر فنی تیم ملی عوض شده و سرمربی تیم ملی آقای ویلموتس می‌خواهند تمام بازیکنان را ببینند و از پتانسیل آنها استفاده کند. با شروع مسابقات لیگ برتر مطمئنا همه چیز متفاوت خواهد شد. مسلما ایشان و کادر فنی‌شان بازی‌های لیگ برتر را دنبال خواهند کرد. من هم همیشه هدفم تیم ملی بوده اما در سال‌های پیش این اتفاق نمی‌افتد چون خیلی مشکل بود که به لیست آقای کی‌روش وارد شویم و نفرات حاضر در تیم ملی جا افتاده بودند. امسال یکی از اهداف جدی من رسیدن به پیراهن تیم ملی است و برای آن تلاش می‌کنم. امیدوارم برای موفقیت در پیکان، نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران پیکان تهران حجت حق وردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بی‌رحم‌ترین تیم سال ۱۴۰۲

آفتاب‌‌نیوز :

تیم پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و ۲ قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را به نام خود زد. پرسپولیس در لیگ برتر امسال، اما میزبان وحشتناکی بوده و سود خوبی از بازی‌های خانگی خود برده است.

تیم پرسپولیس در ۱۱ دیداری که در لیگ برتر امسال میزبان بوده، ۱۸ بار موفق به گلزنی شده و دروازه تمام حریفانش را حداقل با یک گل باز کرده است. این عملکرد باعث شده تا پرسپولیس میزبان بی‌رحم لیگ برتر تا اینجا لقب بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پشیمانی بانک‌ها از گرفتن پرسپولیس و استقلال
  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کنیم!
  • نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود
  • (عکس) ستاره‌های پرسپولیس و استقلال روی پوستر تیم ملی ازبکستان
  • کاش هیچ وقت به استقلال نمی‌رفتم!/ اگر زمان به عقب برگردد...
  • پرسپولیس بی‌رحم‌ترین تیم سال ۱۴۰۲
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار