Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایش و بررسی فیلم سینمایی «ندارها» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا عرب و با حضور کارگردان فیلم در سومین برنامه «فیلمنامه فیلم» از سری نشست های «سینماپاتوق» این هفته یکشنبه 13 مرداد از ساعت 30/14  تا 18 در تالار اوستا حوزه هنری اکران می‌شود.

شایان ذکر است نمایش این فیلم با حضور هنرجویان و دانشجویان سینما، علاقمندان، اعضای کانون سینمایی سوره و جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه با هدف بررسی فیلمنامه فیلم پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این خبر، حضور کلیه منتقدان سینمایی و نمایندگان رسانه های گروهی در این برنامه رایگان و آزاد است.

محمدرضا عرب متولد 1345 تهران  تهیه کننده، کارگردان سینما، مستندسازو عضو کانون کارگردانان سینمای ایران، عضو مجمع فیلمسازان سینمای ایران کارگردان و تهیه کننده فعالیت هنری خود را در سال 1371 با ساخت فیلم کوتاه و مستند داستانی آغاز کرد و ده ها جایزه در جشنواره های داخلی و خارجی کسب کرد.

فیلم سینمایی ندارها دومین اثر سینمایی این کارگردان کاندیدای دریافت شش سیمرغ بلورین بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم فجر، بهترین بازیگر نقش اول مرد ، بهترین بازیگر نقش اول زن ،بهترین بازیکر نقش مکمل مرد، بهترین صدا برداری ، بهترین فیلمنامه، بهترین تدوین و موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین تدوین و دیپلم افتخار بازیگر نقش مکمل مرد شد. این فیلم همچنین، منتخب جشنوارها بین اللملی ترنتوایتالیا، زنگبارتانزانیا ، بغدادعراق، داکا بنگلادش، دوبلین ایرلند، تاتارستان روسیه، وارنا بلغارستان، جشنواره فیلم چینگ دائو 2018 (SCO ) جشنواره فیلم صدها گل و خروس زرین 2018 کشور جمهوری خلق چین بوده است و موفق دریافت جایزه ویژه هئیت داوران از جشنواره فیلم تاتارستان روسیه شده است.

پژمان بازغی، هانیه توسلی، محسن تنابنده، لاچین دربندی، مریم بوبانی، بهرنگ علوی، کیانوش گرامی، حشمت آرمیده، هاشم روحانی، ایرج سرباز، حسین مسلمی، سپیده خدابنده لو و حسین افشار از بازیگران فیلم سینمایی «ندارها» هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هانیه توسلی حوزه هنری پژمان بازغی سینما پاتوق ندارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد

پویانمایی «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشور‌های ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویا‌های شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویا‌های اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • دشواری کار با جانی دپ از زبان فیلمساز فرانسوی
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!