Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@09:31:02 GMT

تابستان برفی در آلپ ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۳۴۹۷

تابستان برفی در آلپ ایران

خبرگزاری میزان- تونل برفی از جاذبه‌های طبیعی لرستان است. این تونل برفی به‌صورت طبیعی در برف و یخ‌های دامنه زیبا و سر به فلک کشیده اشترانکوه در منطقه کمندان شهرستان ازنا به وجود آمده است. تاریخ انتشار: 15:27 - 12 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۵۴۶

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، تونل برفی از جاذبه‌های طبیعی لرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تونل برفی به‌صورت طبیعی در برف و یخ‌های دامنه زیبا و سر به فلک کشیده اشترانکوه در منطقه کمندان شهرستان ازنا به وجود آمده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تابستان برق الپ لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 

 

به گزارش جام جم آنلاین _چهارمحال و بختیاری،  حراست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ورود هر گونه تلفن همراه، تصویربرداری و عکسبرداری ورزشکاران در اماکن ورزشی مختص بانوان و انتشار تصاویر در فضای مجازی در اماکن و باشگاه های سطح استان ممنوع و تخلف محسوب می شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. 

 

حسین فرهادیان تصریح کرد: حفظ حرمت و رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی لازمه فضای سالم ورزشی است و مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی لازم است این امر را مورد توجه جدی قرار دهند.

 

وی گفت: همچنین هر گونه تمرین، دوره آموزشی و برگزاری مسابقات مختلط در اماکن و باشگاه های ورزشی سطح استان ممنوع می باشد، لذا اماکن ورزشی ملزم به تفکیک ساعات تمرینی بانوان و آقایان است. 

 

رئیس حراست اداره کل ورزش جوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: انتشار تصاویر فعالیت های ورزشی بانوان در اماکن ورزشی در فضای مجازی ممنوع است و مدیران اماکن ورزشی موظف به رعایت ضوابط و قوانین مربوطه می باشند.

دیگر خبرها

  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • بحران آب در ۳ استان کشور
  • نگرانی از بروز کم آبی در ۳ استان کشور
  • نگرانی از بروز کم‌ آبی برای سه استان در تابستان ۱۴۰۳
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • انتشار فراخوان عمارت نوفل‌لوشاتو برای نمایشنامه‌خوانی
  • پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود
  • انتشار مستندات حمله و میزان خسارت وارده به رژیم صهیونیستی