Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@03:55:03 GMT

مدیران برای معرفی بیش از پیش غدیر همراه باشند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۳۸۵۶

مدیران برای معرفی بیش از پیش غدیر همراه باشند

حجت الاسلام نظری جهانی کردن غدیر را مهمترین دستور کار دانست و گفت: مدیران خود را از ستاد غدیر جدا نکنند و همراه با ستاد برای شناساندن غدیر تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام« محمود نظری» دبیر اجرایی هشتمین اجلاس بنیاد علمی دکترین جهانی دهه غدیر و دهکده جهانی معرفت  و دومین همایش بین المللی غدیربا تاکید بر غدیر و حکمرانی شایسته، شنبه ( 12مرداد ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: دهکده جهانی معرفت یکی از دکترین مهم اجلاسیه غدیر است که باید در این بخش اطلاع رسانی مناسب انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: غدیر مساله مهمی است که یک مقطع، جغرافیا، مکان و زمان نیست و اقیانوسی برای تکامل بشراست که همانا هدف از خلقت، تکامل بوده است.

 

نظری بیان گفت: دنیا یک دهکده کوچک است که با تکنولوژی و صنعت کوچک تر می شود و باید دهکده جهانی معرفت را با غدیر به جهانیان بشناسانیم.

 

وی افزود: باید بسترهای لازم را فراهم و جهان بشریت را با غدیر معرفی کنیم و غدیر چراغ راه در این بین است.

 

دبیر اجرایی هشتمین اجلاس بنیاد علمی دکترین جهانی دهه غدیر یادآور شد: مهمترین شعار ما جهانی کردن و همگانی کردن غدیر است و این مساله تنها شامل سنی یا شیعه نمی شود و در این راستا باید بدانیم که دین جبر و تحمیل نیست بلکه اختیار و اعتدال است.

 

نظری تصریح کرد: مدیران خود را از ستاد غدیر جدا نکنند و همراه با ستاد و برنامه های مختلف برای شناساندن غدیر تلاش کنند.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه روزنامه ها ازدواج غنی سازی اوقات فراغت روزنامه شهادت امام جواد ع بیرجند شبستان بیرجند همایش غدیر مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات غرور آفرین «وعده صادق» طوفان‌الاقصی دیگری برای رژیم صهیونیستی است

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» طوفان‌الاقصی دیگری برای اسرائیل است و قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشاند و پاسخ قاطعانه‌ای به استکبار جهانی بود.

حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مشت محکمی بر اسرائیل و استکبار جهانی بود.

وی افزود: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» طوفان‌الاقصی دیگری برای اسرائیل است و قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشاند و پاسخ قاطعانه‌ای به استکبار جهانی بود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های این شورا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورا در جهت دفاع از حق و حقوق شهروندان و پرسنل شهرداری ارومیه گفت: مدیران شهری باید به جد پیگیر حق و حقوق شهروندان و پرسنل خدوم شهرداری باشند.

پناهی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم یادآور شد: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۳ را به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کردند و بر همه ما مسئولان و به ویژه مدیران شهری، یک وظیفه مهم در جهت رفع موانع، مشکلات شهری و شهروندی و خدمت صادقانه تلقی می‌شود.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری سال‌جاری، مدیران شهری نسبت به مقوله مشارکت‌های مردمی در مدیریت شهری توجه ویژه‌ای داشته باشند و در کنار آن با تکریم ارباب رجوع سعی در رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی شهروندان فهیم و قدرشناس شهر ارومیه داشته باشند.

کد خبر 745150

دیگر خبرها

  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • عملیات غرورآفرین «وعده صادق» طوفان‌الاقصی دیگری برای رژیم صهیونیستی است
  • عملیات غرور آفرین «وعده صادق» طوفان‌الاقصی دیگری برای رژیم صهیونیستی است
  • معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما