Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:25:13 GMT

قطر صدرنشین اسکواش مسابقات غرب آسیا در گرگان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۳۹۵۰

قطر صدرنشین اسکواش مسابقات غرب آسیا در گرگان

صبح امروز شنبه و روز دوم رقابت های تیمی، قطر با ترکیب عبدالله التمیمی، ازلان امجد و حمد الامری به ترتیب با نتایج سه بر صفر، سه بر یک و سه بر صفر در برابر عمار التمیمی، محمد عادل و علی انیری از کویت به برتری رسید و در مجموع سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

در بازی دوم این رقابت ها تیم ملی بزرگسالان ایران با نتیجه ۲ بر ۱ تیم ملی عراق را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تیم ایران در این بازی علی رضا شاملی و محمدرضا کاشانی به ترتیب با نتیجه ۳ بر ۱ و ۳ بر صفر عبدالله هاشم و فیصل عاسم را شکست دادند اما سجاد زارعیان که روز گذشته به مدال نقره بخش انفرادی دست یافته بود با ۳ بر صفر مغلوب حسنین دخیل شد.

دیشب و در دور نخست سومین بخش تیمی، قطر با نتیجه ۲ بر ۱ در برابر جوانان ایران به برتری رسید و کویت با نتیجه ۲ بر ۱ تیم عراق را شکست داد.

به این ترتیب تیم ملی قطر با ۲ بازی و ۲ برد صدرنشین است، کویت با یک برد و یک باخت در رده دوم قرار دارد و تیم ملی بزرگسالان ایران تیم ملی جوانان ایران و عراق سوم تا پنجم هستند.

در ادامه این رقابت ها عصر امروز شنبه برگزار می شود، تیم ملی بزرگسالان ایران ابتدا در مقابل اسکواش بازان جوان ایران قرار می گیرد و سپس با کویت دیدار می کند و تیم قطر هم با عراق بازی خواهد کرد.

سومین دوره رقابت های اسکواش مردان غرب آسیا از دهم مرداد ماه آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت.

در رقابت های انفرادی این مسابقات که عصر روز گذشته به پایان رسید، عبدالله التمیمی از قطر عنوان قهرمانی را کسب کرد و سجاد زارعیان از ایران توانست نائب قهرمان شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ایران ایران و عراق تیم ملی عنوان قهرمانی کویت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر

به گزارش جام جم آنلاین، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود. نمایندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

در روز دوم این رقابت‌ها، امیررضا الوانساز، نماینده رده سنی کم‌تر از ۱۳ سال کشورمان موفق شد به جمع ۴ نفر برتر راه یابد که مسابقه او در این مرحله نیز بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.

در رده سنی کم‌تر از ۱۵ سال نیز رایان گلابیان، علی رحیمی کاری و یوسف قرشی به جمع ۸ نفر راه پیدا کردند که مسابقات این مرحله در حال برگزاری است.

در رده سنی کم‌تر از ۱۷ سال هم باربد چاوشی و محمدصالح‌ آخانی به جمع ۸ نفر برتر راه یافتند که مسابقات این مرحله نیز در حال برگزاری است.

محمد چنگانیان و سیدمبین سیدان به جمع ۴ نفر برتر رده سنی کم‌تر از ۱۹ سال راه پیدا کردند که باید با یکدیگر مسابقه بدهند و نفر برتر به فینال این رده سنی راه پیدا خواهد کرد.

گفتنی است در جریان این رقابت‌ها، علی صالح‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران و علی بختیاری رایزن فرهنگی کشورمان در سالن مسابقات حضور پیدا کردند.

دیگر خبرها

  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا