Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@18:24:36 GMT

همکاری در برنامه های ملی و مذهبی جنبه بخشنامه ای ندارد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۴۲۰۵

همکاری در برنامه های ملی و مذهبی جنبه بخشنامه ای ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین حسین زاده ظهر امروز شنبه در مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان، اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی تلاش کردند تا برنامه ها در این ایام بخوبی برگزار شود.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته برنامه ها با محوریت مرکز استان برگزار می شد، عنوان کرد: در سال گذشته برنامه ها به گونه ای اجرا شد که با همکاری تمامی فرمانداران، بخشداران، مدیران کل در دور ترین روستاها به مرکز استان نیز جشن پیروزی انقلاب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دو مناسبت بزرگ پیش رو در استان اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس یکی از برنامه های بزرگی است که در سراسر کشور برگزار می شود اما این مناسبت در استان خوزستان هرساله به طور ویژه برگزار می گردد.

معاون استاندار خوزستان راهپیمایی اربعین حسینی را یکی دیگر از مناسبت های پیش رو عنوان کرد و افزود: با توجه به لغو هزینه روادید استقبال بیشتری  نسبت به سال گذشته پیش بینی می شود.

حسین زاده بیان کرد: همکاری در برگزاری هر چه بهتر چنین برنامه هایی بخشنامه ای نیست، بلکه ریشه در اعتقادات ما دارد.

وی عنوان کرد: امیدواریم با همکاری همه دستگاه های اجرایی امسال نیز حماسه حسینی را به خوبی برگزار و میزبان شایسته ای برای زائران ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.

کد خبر 4683564

منبع: مهر

کلیدواژه: علی حسین حسین زاده استانداری خوزستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در محل آرامگاه باباطاهر برگزار شد.

یگان‌های نمونه ارتش استان در این مراسم، آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی به نمایش درآمد.

کد خبر 745392

دیگر خبرها

  • همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی برای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • نگاهی به سفر نخستین انسان به فضا در باشگاه نجوم آیاز
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود