Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر روز شنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی این استان گفت: در مدت یادشده ظرفیت آب شیرین کن کنگان از  ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز به ۱۲ هزار و ۵۰۰

متر مکعب و در پروژه بوشهر نیز از ۱۰ هزار به ۱۸ هزار متر مکعب افزایش یافته است.

عبدالکریم گراوند یادآورشد:در راستای تامین منابع آبی پایدار و کاهش مشکلات فراروی مردم امسال 15میلیارد ریال برای اجرای طرح های آبرسانی استان بوشهر هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: کاهش مشکلات تامین آب آشامیدنی استان بدلیل  بارش‌های باران سال قبل و اجرای طرح‌های آبرسانی بوده است.

 گراوند افزود:  نوسازی شبکه آبرسانی استان بوشهر از کارهای بی‌نظیری بود که امسال با همکاری پنج  استان کشور در اصلاح، بهسازی و نوسازی شبکه‌های فرسوده شهرها انجام شد.

استاندار بوشهر افزود: خدمات قابل توجهی در اجرای طرح‌های آبرسانی استان بوشهر ارائه شده است و انتظار می‌رود این مهم اطلاع رسانی تا مورد توجه همه مردم قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: نبود مشکل در نقاط شهری استان بوشهر نشان از خدمت، فعالیت و تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی در راستای تامین منابع پایدار آب آشامیدنی درشهرهاست.

استاندار بوشهر  افزود: مشکل تامین آب آشامیدنی این استان تاریخی و مربوط به امروز نیست  که با تلاش و جدیت مسئولان این مشکل در حال برطرف شدن است.

گراوند تاکید کرد: اگر این پیگیری‌ها به صورت مستمر انجام و طرح‌ها اجرا نمی‌شد شاید بارندگی‌ها در برخی نقاط در تامین آب آشامیدنی اثری نداشت.

استاندار بوشهر گفت: با وجود مشکلات و گرفتاری‌های دولت، کارها و طرح‌های آبرسانی با همت و تلاش مسئولان، مدیران و پیگیری نمایندگان مردم در مجلس بدون وقفه اجرا می شود.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های آبرسانی، وضعیت تامین آب آشامیدنی استان بوشهر را به شرایط طبیعی و نرمال رسانده و با تکمیل این طرح‌ها، منابع تامین آب آشامیدنی استان پایدار می‌شود.

گراوند گفت: سرعت بخشی در اجرای طرح خط انتقال آب از سد کلمه دشتستان، تکمیل شبکه برق ایستگاه پمپاژ آب دیلم، اجرای طرحهای آبرسانی روستاهای عسلویه، دشتی و تنگستان و اجرای آب شیرین کن ۱۷هزار مترمکعبی برازجان ضروری است.

استاندار بوشهر افزود: برای سرعت بخشی در اجرای خط انتقال آب سیراف به جم به‌زودی اعتبار جدیدی ابلاغ همچنین از محل اعتبارات ملی نیز سد کاردنه دشتی اجرا و احداث می‌شود.

گراوند یادآور شد: نصب تجهیزات کاهنده مصرف آب در دستگاه‌های اجرایی و ادارات برای اصلاح الگوی مصرف ضروری است.

۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان بوشهر استان کشور اصلاح الگوی مصرف برق دستگاه های اجرایی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد

محمد کریمی گفت: در جهت ایجاد تعادل فشار آب در شبکه توزیع آبرسانی در غرب و شرق شهرکرد عملیات اجرایی زون بندی با اجرای رینگ‌های اصلی آغاز شد.

وی، هدف از اجرای این طرح را توزیع عادلانه آب در تمامی مناطق شهر عنوان کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری برای تامین آب آشامیدنی مردم با تمام توان به تلاش‌های جهادی و شبانه روزی خود ادامه خواهد داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از جمله دلایل دیگر لزوم زون بندی توپوگرافی شهر شهرکرد است که اختلاف ارتفاع در نقاطی به ۱۵۰ متر هم می‌رسد.

بیشتر بخوانید

تامین آب شرب ۵۴ روستا و شهر با طرح آبرسانی آتشگاه

وی گفت: شبکه آب آشامیدنی شهر شهرکرد از طریق مخازن ذخیره دوازده گانه که گنجایش ۶۰ هزار متر مکعب آب را دارند تغذیه می‌گردد.

کریمی با اشاره به انجام عملیات آبرسانی برای کوی شهرداری و سرچشمه‌ها در غرب شهرکرد و همچنین معلم و بروم پهنه در شرق شهر اضافه کرد: به علت توسعه شهر در قسمت‌های جدید و نیاز آب بیشتر، شبکه آبرسانی شهرکرد و لوله‌ها کار شده برای آینده نگری نیاز به تقویت دارند که این کار در راستای توزیع عادلانه آب آشامیدنی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پس از احساس نیاز به انجام زوم‌بندی شبکه آبرسانی در بخش‌های مختلف شهرکرد برای انجام مطالعات تخصصی این کار به مشاور واگذار شد که با تکمیل مطالعات و تصویب در شورای فنی، پیمانکار تعیین شد و قرارداد منعقد گردید و مصالح و اتصالات مورد نیاز نیز تهیه شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با نظارت مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

کریمی گفت: هم اکنون شرکت آب و فاضلاب به ۸۷ هزار مشترک در شهر شهرکرد آبرسانی می‌نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند