Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@09:20:19 GMT

مارادونا: حالا مسی را بیشتر از قبل دوست دارم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۶۰۳۳

مارادونا: حالا مسی را بیشتر از قبل دوست دارم

دیگو مارادونا به خاطر انتقادات تند مسی از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به وجد آمده و حالا این فوق ستاره را بیش از گذشته دوست دارد.

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا و لیونل مسی دو اسطوره فوتبال آرژانتین همواره با یکدیگر مقایسه می شوند. برخی مارادونا را بهترین بازیکن تاریخ می دانند و برخی دیگر این لقب را به فوق ستاره بارسا می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

برگ برنده مارادونا قهرمانی جام جهانی 1986 است؛ در حالی که مسی با آرژانتین هرگز به هیچ موفقیتی دست پیدا نکرده و بزرگترین انتقادات از او به بازی های ملی بر می گردد؛ جایی که سایه ای از مسی بارسلونا بوده است. او اخیرا و در کوپا آمه ریکای برزیل هم نتوانست آلبی سلسته را به سمت قهرمانی هدایت کند و در نیمه نهایی با شکست از برزیل از رسیدن به فینال باز ماند.

مسی پس از آن شکست به انتقادات تند علیه کنفدراسییون فوتبال آمریکای جنوبی(کنمبول) پرداخت و ادعا کرد که شکست از برزیل از پیش تعیین شده بود. اظهاراتی که برای او سه ماه محرومیت به دنبال داشت.

 

دیگو مارادونا که پس از جام جهانی 2018 به انتقاد از مسی پرداخته بود و او را فاقد خصوصیات یک رهبر و لیدر در تیم عنوان کرده بود، در جدیدترین مصاحبه خود نسبت به او تغییر موضع داد و گفت:« اکنون یک مسی-مارادونا را می‌بینم. او را جنگجوتر می‌بینم. مسی هر چیزی را که احساس می‌کند، بیان می‌کند و در حالی در میدان پیروز می‌شود که نتیجه بازی از قبل تعیین نشده است. این مسی را بیشتر دوست دارم. مسی که در کنار خانواده‌اش است، با سگش بازی می‌کند و از او به خاطر نخواندن سرود ملی کشورش انتقاد می‌کنند.»

 

 

 

 

مارادونا در ادامه گفت:« 25 سال پیش با سپ بلاتر (رییس پیشین فیفا) و خولیو گروندونا (نایب رییس سابق فیفا و رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین) جنگیدم  چون می‌خواستم از فوتبال دفاع کنم. من از هم تیمی هایم دفاع کردم. حرف هایی که مسی زد، یک امتیاز برای آرژانتین خواهد بود.»

.

مارادونا لیونل مسی تیم ملی آرژانتین آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارادونا لیونل مسی تیم ملی آرژانتین آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان

تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در بازی معوقه هفته هفدهم  لیگ برتر فوتبال و دربی اصفهان امروز (روز چهارشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

 طلایی پوشان اصفهان در حالی به مصاف همشهری خود می‌روند که در ۲ هفته اخیر برابر ۲ تیم قعر جدولی صنعت نفت آبادان و نساجی یک شکست و یک تساوی به دست آوردند و با ۳۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند و  از کورس قهرمانی جا ماندند.  

شاگردان مورایس می‌خواهند با برد در دربی اصفهان روند ناکامی‌های خود را قطع کرده  و با هواداران خود آشتی کنند و جایگزین تراکتور در رتبه سوم جدول رده بندی شوند.   

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان تحت فشار قرار دارد و هواداران اصفهانی در بازی با نساجی شعار‌هایی علیه این مربی دادند و او به خوبی می‌داند که در صورت ناکامی در  دربی اصفهان شاید به سرنوشت خمز سرمربی خارجی تراکتور دچار شود.  

در آن طرف، تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته با برد پرگل برابر تیم تراکتور روند ناکامی‌های خود را قطع کرد و اولین برد خود را در سال جدید به دست آورد. این تیم اصفهانی با این برد روحیه بخش برابر سپاهان  در دربی اصفهان صف آرایی می‌کند.  

شاگردان محمد ربیعی می‌خواهند با بردن دربی اصفهان همچنان جایگاه خود را در میانه جدول حفظ کنند، اما کار سختی مقابل حریف قدرتمند خود دارند.  

البته سپاهانی‌ها در دربی اصفهان آمار خوبی در اختیار دارند و آنها در ۲۳ دربی پیروز شدند و  در ۱۱ بازی هم شکست  خورده اند. همچنین ژوزه مورایس در دربی اصفهان هیچ گاه بازنده نبوده و ۲ برد و یک تساوی در کارنامه اش دارد، اما محمد ربیعی برعکس مورایس نتایج خوبی در دربی اصفهان نگرفته است. او در ۸ تقابل با سپاهان، ۶ بازی را شکست خورده و فقط یک بار پیروز شده است.  

بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم سپاهان به پایان رسید و ذوبی‌ها اکنون به دنبال جبران آن شکست هستند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول لیگ های مختلف فوتبال
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است