Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:55:38 GMT

نسبت به المپیکی شدن تیم امید خوشبین‌ هستم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۶۲۰۳

نسبت به المپیکی شدن تیم امید خوشبین‌ هستم

به گزارش خبرنگار مهر، کیکاووس سعیدی با اشاره به واریز یک مرحله از بودجه سال ۹۸ به حساب فدراسیون‌های ورزشی گفت: فوتبال هیچ تخصیصی از کمیته ملی المپیک ندارد؛ این رشته درآمدزاست و به همین دلیل نیازی به حمایت مالی از سوی کمیته ملی المپیک ندارد.

وی با تأکید بر اینکه کمیته ملی المپیک در هیچ سطحی به مسائل فنی فدراسیون‌ها و حتی انتخاب اعضای کادر فنی آنها ورود نمی‌کند، یادآور شد: در رابطه با تیم امید هم موضع‌گیری کمیته ملی المپیک از این حیث بود که ما از انتخاب صورت گرفته، هیچ اطلاعی نداشتیم اما منظور این نبود که گزینه‌ها را با ما هماهنگ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک که با رادیو گفتگو صحبت می‌کرد، با تأکید بر اینکه روابط کمیته و وزارت ورزش و جوانان خوب است، صحبت‌های خود را ادامه داد و گفت: کادر فنی تیم امید، جوان اما در عین حال کارآمد است. خوشبین هستیم به اینکه این تیم بعد از چند دهه برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو کسب سهمیه کند.

ذی‌حساب کمیته ملی المپیک با تأکید بر اینکه نظارت این کمیته به فدراسیون‌ها در دو حوزه مالی و فنی انجام می شود، خاطرنشان کرد: ما بودجه لازم را بر اساس دریافتی از دولت، در اختیار فدراسیون‌ها قرار می‌دهیم؛ آنها باید منابع و مصارف را مدیریت کنند. در این زمینه نظارت لازم را روی عملکرد آنها خواهیم داشت ضمن اینکه ناظرین فنی در مرکز نظارت بر تیم‌های ملی هم وظیفه نظارت دارند؛ آنها باید گزارش لازم را از موقعیت فدراسیون‌ها بگیرند تا ارزیابی و اشکالات احتمالی برطرف شود.

سعیدی همچنین در رابطه با سفر برخی از اعضای هیئت اجرایی همراه با صالحی‌امیری گفت: اعضای هیئت اجرایی جزو ارکان تصمیم‌گیرنده در کمیته ملی المپیک هستند و حضور آنها در برخی از سفرها همراه با ریاست کمیته ضروری است. سفری که صالحی‌امیری و عبدی افتخاری به امارات داشتند، به منظور جلوگیری از تعلیق جودو بود و به همین منظور، بسیار مهم بود ضمن اینکه سفر فدراسیون‌ها باید توسط مدیریت آنها تأمین مالی شود.

وی درباره روند اجرای اساسنامه این کمیته خاطرنشان کرد: ۹ مرحله برای تائید اساسنامه سپری شده است، در آخرین مرحله توسط کمیسیون اجتماعی، یکسری ایرادات ویرایشی به اساسنامه وارد شد که در حال بررسی و برطرف کردن آن هستیم اما تغییرات محتوایی نداشتیم؛ فکر می‌کنم این اساسنامه پاسخگوی نیاز به روز ورزش باشد.

کد خبر 4683769 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: کیکاووس سعیدی تیم ملی امید المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهدی الفتی ژیمناست کار گرگانی تیم ملی که زیر نظر محمدرضا خیرخواه سرمربی قزوینی فعالیت می کند با قرارگرفتن در رده دوم رنکینگ جهانی انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازهم تاریخ سازی کرد و راهی المپیک شد.

الفتی با ۶۲ امتیاز موفق شد نامش را در این رشته جاودانه و راهی المپیک شود.

الفتی برای اولین بار در تاریخ ژیمناستیک ایران را المپیکی کرد که نقش خیرخواه در این زمینه بی بدیل است.

پسر دوست داشتنی ژیمناستیک ایران پیش از این هم توانسته بود در مسابقات آسیایی هانگژو برای اولین بار مدال نقره این مسابقات را از آن خود کند.

خیرخواه که سابقه چندین سال حضور در تیم ملی را در کارنامه دارد الفتی را در پاریس نیز همراهی خواهدکرد.

عملکرد خوب الفتی در میدان پاریس و المپیک به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی جهان می‌تواند دستاوردی دیگر برای او و همچنین خیرخواه باشد تا بر قله ژیمناستیک جهان بایستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899017

دیگر خبرها

  • ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • نهایی شد: نبرد المپیکی حسن و کامران در مجارستان
  • الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد
  • ژیمناستیک ایران برای اولین بار المپیکی شد
  • کاویانی‌نژاد المپیکی شد + فیلم
  • کاویانی نژاد المپیکی شد + فیلم
  • کاویانی نژاد المپیکی شد
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر