Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ طی مراسمی مرتضی قربانی ریاست اداره، میثم اکبری مسئول حراست و مریم سلطانی معاونت توانبخشی از روشندلان برتر تحت پوشش که در رشته های ورزشی آمادگی جسمانی و پرتاب دیسک دارای مقام برتر می باشند با اهدا لوح و هدایا تقدیر و تشکر کرد.

مرتضی قربانی ضمن تبریک ایام ذیحجه گفت: ورزش معلولین نشان دادن ظرفیت پنهان این عزیزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی به عنوان پدیدهای فراگیر از ابعاد فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جوامع تأثیر پذیرفته و موضوعی مشترک و پر اهمیت برای تمامی اقشار جامعه  است اما نحوه گذراندن اوقات فراغت در گروهها و طبقات مختلف جامعه یکسان نیست،

وی گفت: در این میان اقشاری هستند که نیاز به توجه خاص و نگاهی متفاوت دارند که معلولان نیز از آن جمله اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی پوشش رشته های ورزشی سیاسی و اجتماعی معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان گلستان، در این نشست رمضانعلی تربتی نژاد و علی اکبر بصیرنیا، طی سخنانی از زحمات مرتضی مرتضوی رئیس سابق این هیات ورزشی تقدیر و با اهدای لوح یادبودی از ایشان قدردانی کردند. 
همچنین با حکم علی اکبر بصیرنیا، مرتضی مرتضوی به عنوان مشاور هیات کشتی استان گلستان منصوب شد. این نشست روز سوم اردیبهشت در محل خانه کشتی گرگان برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)