Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:52:06 GMT

اعزام سه تکواندو کار قزوینی به مسابقات قهرمانی جهان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۶۷۸۸

اعزام سه تکواندو کار قزوینی به مسابقات قهرمانی جهان

محمد مهدی ‌طاهرخانی، مبینا بخشی‌نژاد و پرنیا سلمانی سه تکواندو کار نونهال قزوینی تیم ملی ایران به مسابقات تکواندو قهرمانی جهان اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، دبیر هیات تکواندوی استان قزوین روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان ۲۰۱۹ از ۱۶ مردادماه به مدت چهار روز به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیار تقی پور افزود: ملی پوشان قزوینی از آمادگی مطلوبی برای حضور در این رقابت ها برخوردار هستند و امیدواریم شاهد درخشش و مدال آوری آنها در این مسابقات باشیم.

وی با اشاره به حضور تیم قزوین در مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان به میزبانی آذربایجان شرقی طی هفته گذشته، اضافه کرد: در این رقابت ها که به مدت ۲ روز در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار شد امیر حسین محمد خانلو در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم به نشان طلا دست یافت.

این مسئول اضافه کرد: تکواندو استان قزوین در ۲ بخش مردان و زنان از استعدادها و توانمندی های زیادی برخوردار است و در صورت حمایت و توجه مسئولان قطعا شاهد درخشش بیشتر آنها در مسابقات ملی و فراملی خواهیم بود.

استان قزوین چهار هزار تکواندوکار بیمه شده و ۳۵ باشگاه فعال دارد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آذربایجان شرقی استان قزوین تکواندو جهان مردان و زنان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم‌های دراگون بوت سکان تهران و ملوان نداجا به شارجه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، این دوره از مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی باشگاه‌های خاورمیانه در رده‌های مختلف سنی از ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار در شارجه امارات برگزار می‌شود.   در این مسابقات ۵۰ باشگاه از کشور‌های قزاقستان، ترکیه، امارات، فیلیپین، قطر، بحرین، مصر، ایران، مالزی و باشگاه‌های اروپایی مقیم در امارات حضور دارند.   دو باشگاه دراگون‌بوت کشورمان در بخش بانوان (تیم سکان تهران) با ۲۲ ورزشکار و در بخش آقایان (ملوان نداجا) با ۲۳ ورزشکار به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.   شروع این مسابقات از فردا ۳۱ فروردین در رده سنی زیر ۲۴ سال و بالای ۴۰ سال پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • اعزام تیم‌های دراگون بوت سکان تهران و ملوان نداجا به شارجه
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!