Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@16:25:02 GMT

جنگ میان نیمار و پاری سن ژرمن بالا گرفت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۶۹۴۱

جنگ میان نیمار و پاری سن ژرمن بالا گرفت

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر گزارش‌ها، نیمار وارد "جنگی تمام عیار" با پاری سن ژرمن شده است، زیرا او می‌خواهد قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی پارک دو پرنس را ترک کند.

نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور (Neymar da Silva Santos Júnior) که در سال ۲۰۱۷ با هزینه ۱۹۸ میلیون پوندی به PSG پیوست، به قهرمان لیگ ۱ اعلام کرد که می‌خواهد تابستان امسال به بارسلونا بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود PSG مخالف ایده معامله با بارسلونا است و به فروش نیمار فکر نمی‌کند مگر اینکه پیشنهادی ۲۰۰ میلیون پوندی دریافت کنند.

به نقل از روزنامه دیلی میل، تنش‌ها بین نیمار و سران PSG به نقطه جوش رسیده است به طوری که این بازیکن حتی از صحبت با لئوناردو مدیر ورزشی امتناع می‌ورزد.

لئوناردو معتقد است که هرگونه انتقال نیمار به بارسلونا که آنتوان گریزمان را ۱۰۷ پوند جذب کرده است، در چنین فاصله زمانی کوتاهی عملا غیرممکن خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، PSG به نیمار و بارسلونا گفته است که در صورت تمایل به امضای قرارداد در پنجره فعلی، فقط تا ۱۰ آگوست فرصت دارند.

بیشتر بخوانید:

پاری سن ژرمن ۳ - اف سی سیدنی ۰/ پیروزی آسان شاگردان توخل در دیدار تدارکاتی

نام تیم آینده نیمار به زودی مشخص می‌شود

نیمار از تیم فوتبال پاری سن ژرمن جدا می‌شود

انتهای پیام/

جنگ تمام عیار نیمار با سران پاری سن ژرمن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی

باشگاه بارسلونا بنا به دلایل متفاوت نام چهار مربی را برای جانشینی ژاوی از فهرست مدنظر خود خط زد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دغدغه اصلی مدیران باشگاه بارسلونا در حال حاضر یافتن بهترین جانشین برای ژاوی هرناندس است که اخیراً اعلام کرده در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری این تیم کناره‌گیری می‌کند. نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در این خصوص گزارش داد؛ در حال حاضر ایده ژاوی این است که در پایان فصل جاری بارسا را ترک کند و تنها قهرمانی در لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند نظر او را تغییر دهد.

طبق این گزارش، بارسلونا در حال حاضر دو گزینه اصلی برای جانشینی ژاوی در پایان فصل جاری در نظر دارد که گزینه سخت‌تر، لوئیس انریکه به واسطه داشتن تیم است و گزینه آسان‌تر هانسی فلیک که تیمی ندارد. در صورتی که بارسلونا نتواند انریکه یا فلیک را به خدمت بگیرد، رافا مارکس سرمربی بارسلونای «B» گزینه سوم آنها برای جانشینی ژاوی خواهد بود.

زمان بازگشت بارسلونا به نوکمپ و تأیید محرومیت ژاوی

در قسمت دیگری از گزارش «موندو دپورتیوو» آمده که بارسلونا بنا به دلایل زیر روی نام چهار نفر برای جانشینی ژاوی خط قرمز کشیده است:

* روبرتو دزربی (سرمربی فعلی برایتون) به دلیل عدم تجربه مربیگری در باشگاهی بزرگ

* میکل آرتتا (سرمربی فعلی آرسنال) به دلیل داشتن قرارداد با آرسنال

* توخل (سرمربی فعلی بایرن مونیخ) به دلیل شخصیت غیرقابل پیش‌بینی و عدم ثباتش

* یولیان ناگلسمان (سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال آلمان) به دلیل بی‌تجربگی‌اش

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • چرا کشورهای شاد نرخ خودکشی بالایی دارند؟
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • نیمار از هلیکوپتر بتمن محروم شد!
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • دنی آلوز با قید وثیقه یک میلیون دلاری از زندان آزاد شد / عکس