Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مدیران و سردبیران رسانه‌های ایران، با آیت الله عیسی قاسم رهبر انقلاب بحرین دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جمعی از مدیران و سردبیران رسانه‌های ایران، با آیت الله عیسی قاسم رهبر انقلاب بحرین دیدار و گفت وگو کردند. آیت الله شیخ عیسی قاسم در این ملاقات ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با جمعی از مدیران رسانه های ایرانی که همگی جوان هستند، گفت: جبهه رسانه ای مهمترین جبهه جهاد در راه خدا و دفاع و یاری دهنده حق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه کار باید برای خدا باشد، افزود: جبهه رسانه‌ای نقش مهمی را در دفاع از اسلام و بشریت ایفا می‌کند.


رهبر انقلاب بحرین با بیان توصیه های اخلاقی بر مبنای آیات و روایات، اظهار داشت:  شما در طلیعه و خط مقدم مسئولیت نقش موفق رسانه ای در اسلام هستید اگرچه دیگران نیز در این امر مسئولیت دارند.


این عالم برجسته با تاکید بر اینکه خبرنگار نباید مغرور شود، افزود: اخلاص شما و استعانت شما از خدا و تلاش زیاد در راه خدا به کار شما امتیاز ویژه ای می دهد.


آیت الله قاسم با اشاره به اهمیت صداقت در فعالیت رسانه ای، تاکید کرد: رسانه ها و خبرنگاران قلم شان نقش مهمی دارد. شما اصحاب رسانه باید هدف‌تان اسلام، قرآن و مردم باشد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج بیرجند نماز جمعه خراسان جنوبي شهادت امام جواد ع خطبه های نماز جمعه شبستان بیرجند روزنامه ها کانون های مساجد آیت الله عیسی قاسم رسانه بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد که مقاومت لبنان به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل جنبش حزب الله تصریح کرد: ما به هر تجاوز اسرائیلی قطعا پاسخ خواهیم داد و با هرگونه اقدام تنش آمیز مقابله خواهیم کرد.

گوترش: اسرائیل جهنم شعله‌ور در غزه به راه انداخته استبهترین راه توقف تنش در منطقه، پایان دادن به جنگ در غزه است

وی خاطر نشان کرد هرگز از رویارویی با دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، و حمایت از مقاومت فلسطین را پایان نمی‌دهیم و هرگز بسته شدن این پرونده(نبرد با اشغالگران) را نخواهیم پذیرفت، مگر اینکه پرونده غزه و آتش بس بسته شود.

شیخ نعیم قاسم گفت پشتیبانی از غزه، در حقیقت پشتیبانی از لبنان است، زیرا آنچه را در غزه جریان دارد، در برابر خود می‌بیند که اگر سکوت کند، قربانی بعدی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد
  • تقدیر از ۳۰ سال خدمت خالصانه جمعی از خادمان حرم قم
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • شیخ عیسی قاسم: ایران از جنگ فرار نمی‌کند
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • شیخ نعیم قاسم: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید