Web Analytics Made Easy - Statcounter

    به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ شیری افزود: حرکت بسیار خوبی درخصوص سفرهای استانی انجام شده است و ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با همکاران اجرا می تواند سرعت بهبود روش ها را بیشتر کند.
وی تصریح کرد: وقتی عملکرد واحدهای اجرایی را با شور و شوق مشاهده و یا از طریق همکاران اجرایی می شنوم احساس شادی و غرور می کنم و البته مسئولیت ما سنگین تر از قبل می شود و باید پاسخگو باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیری خاطرنشان کرد: همه ما بایستی به اعتبار بانک حساس باشیم، نام پست بانک ایران برای همه ما باید مهم باشد و با حساسیت نسبت به فرآیندها و نکاتی که باعث خدشه به برند بانک می شود، جهت رفع آنها اقدام کنیم.
مدیرعامل پست بانک ایران افزود: خط قرمز بنده مبارزه با تضعیف انسجام سازمانی است، زیرا همه متعلق به یک بانک هستیم و باهم به رشد و تعالی آن کمک خواهیم کرد.
شیری تصریح کرد: بروکراسی اداری را باید به شدت کم کنیم و مدیران در حد اختیارات خود تصمیم بگیرند و در شورای مدیران بایستی موضوعاتی که در بین مدیریت های مختلف سردرگم مانده مطرح و راه حل نهایی جمع بندی و به عنوان میثاق سازمانی عمل شود. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد

امتداد - در مراسمی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک ، با تقدیر از خدمات دکتر احمد سلمانی آرانی مدیرعامل پیشین هلدینگ بهپویان هوشمند امید، دکتر محمدمحسن صدر به این سمت منصوب شد.

  به گزارش پایگاه خبری امتداد  پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک در این مراسم که با حضور اعضای هیات عامل بانک و مدیران شرکت های تابعه هلدینگ فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید برگزار شد، با تجلیل از خدمات و تلاش های صادقانه دکتر سلمانی آرانی، گفت: ایشان طی سال ها فعالیت در بانک سپه منشا اقدامات بزرگ و موثری بودند و اکنون که به افتخار بازنشستگی نائل می شوند، آثار ارزشمند و یادگارهای فراوانی از خود بر جای می گذارند.

مدیرعامل بانک سپه تلاش های دکتر سلمانی‌آرانی و همکارانشان را در فرآیند ادغام به ویژه در حوزه پیاده سازی بانکداری متمرکز (کربنکینگ) و مهاجرت سیستمی را ستودنی و مجاهدانه دانست و ابراز کرد: ایشان با تمام ظرفیت و انگیزه، هر چه در توان داشتند برای انجام ماموریت های بانک انجام دادند که قطعاً آثار و برکات این اقدامات مجاهدانه برای بانک سپه ماندگار است.

دکتر ابراهیمی در ادامه با معرفی دکتر محمدمحسن صدر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهپویان هوشمند امید، وی را فردی با اخلاص و پرتلاش عنوان کرد و گفت: دکتر صدر کارنامه درخشانی در حوزه فناوری اطلاعات بانک سپه دارد که امید است با تعامل و هم افزایی با همکاران خود، ماموریت های بانک در این حوزه به بهترین شکل ممکن انجام شود.

در ادامه دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک نیز تعلق بالای سازمانی، مواجهه با کارهای بزرگ و همراهی را از ویژگی های بارز دکتر سلمانی آرانی بیان کرد و برای وی در ادامه مسیر شغلی و زندگی شخصی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

قائم مقام مدیرعامل بانک سپه، دکتر صدر مدیرعامل جدید هلدینگ بهپویان هوشمند امید را فردی با درایت و پرانرژی معرفی کرد و گفت: امیدواریم در آستانه یکصد سالگی بانک سپه و در دوره تثبیت و رشد شرکت بهپویان هوشمند امید، شاهد شکوفایی و تحول این مجموعه باشیم.

در پایان این مراسم، دکتر ابراهیمی با اهدای لوح سپاس به دکتر سلمانی آرانی مدیرعامل پیشین شرکت بهپویان هوشمند امید، حکم مسئولیت دکتر صدر را به وی اهدا کرد. همچنین دکتر محمدعلی بخشی زاده نیز به سمت مدیر عامل شرکت امید بوم منصوب شد و حکم مسئولیت خود را از مدیرعامل بانک سپه دریافت کرد.

هلدینگ فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید متشکل از شش شرکت امید سیستم، امید پی، امید تِک، امید نت، امید بوم و شرکت هدایت هوشمند است و با برخورداری از سرمایه انسانی کارآمد و مجرب، بازوی فناوری اطلاعات بزرگ ترین بانک کشور به شمار می رود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • توانمندسازی نیروهای شرکت گاز در عرصه قرآنی از اولویت‌ها است
  • فراخوان برای تداوم اعتصاب‌ها در پست بانک آلمان