Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تله فیلم «وقت اضافه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت با دوبله زبان آذری از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این فیلم داستان یک فرش فروش با بازی مهدی هاشمی را روایت می کند که برای لحظاتی زنده می شود و در چند ساعتی که زنده شده درگیر ماجراهای مختلفی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مرد متمول و بی نیازی است که همسرش را سال ها پیش از دست داده است و مورد بی مهری خانواده اش قرار گرفته است. از طرفی مرضیه که زنی فقیر است ، پس از چند برخورد اتفاقی با حاج اکبر در رفتارهایش علاقه ای نسبت به وی بروز می دهد اما حاج اکبر که تصور می کند مرضیه برای دارایی او کیسه دوخته ..... مدیریت دوبلاژ این فیلم تلویزیونی برعهده مهدی حسین زاده است و سایر بازیگران «وقت اضافه» فرشته سرابندی ، حشمت آرمیده ، افشین سنگ چاپ ، فرحناز منافی ظاهر، نادر راهیم ، نعیمه نظام دوست و ناصر فرخی هستند. تله فیلم «وقت اضافه» که در سال 1386 جایزه بهترین کارگردانی و بهترین بازیگری(مهدی هاشمی) را در جشنواره تولیدات سیما کسب کرد، شنبه 12 مرداد ساعت 19:30 به وقت تهران بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد

مدیرعامل شرکت توانیر با صدور حکمی، مهدی مقیم زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در حکم جدید خود مبنی بر انتصاب "مهدی مقیم زاده" به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، بر ضرورت رعایت روحیه انقلابی و جهادی، اصول عدالت محوری, فساد ستیزی و مردم داری تاکید کرده است.

طبق اعلام شرکت توانیر، مهدی  مقیم زاده فعالیت خود را در صنعت برق از سال ١٣٧٥ آغاز کرد و پس از طی مسوولیت‌هایی در پستهای مدیر دفتر پشتیبانی،بهره برداری  و برنامه ریزی و مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت بر شبکه شرکت مدیریت شبکه برق ایران، سال ١٣٩٧ در پست معاونت راهبری شبکه برق کشور مشغول به کار شد و تا دی 1402 که به عنوان سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد، به عنوان معاون راهبری شرکت مدیریت شبکه برق ایران فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • ببینید | موتور گلزنی طارمی باز هم روشن شد؛ اضافه شدن یک قربانی جدید به لیست مهدی
  • عکسی از مهدی هاشمی و منتقد سرسخت پدرش در یک مراسم /وزیر احمدی نژاد هم آمد
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • مهدی هاشمی نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد