Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@01:50:07 GMT

طغیان رودخانه در سلماس/ سیل وارد ۵ روستا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۷۶۵۳

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: بر اثر بارش شدید باران، رودخانه «دیرعلی» سلماس طغیان کرد و سبب جاری شدن سیل و وارد شدن آن به پنج روستا شد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، امیرعباس جعفری با اشاره به اینکه بر اثر بارش شدید باران، رودخانه «دیرعلی» سلماس طغیان کرد افزود: طغیان رودخانه سبب جاری شدن سیل و وارد شدن آن به پنج روستا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: این طغیان رودخانه، به روستا‌های بخش مرکزی وارد شده و هم اکنون اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان سلماس در تلاش برای کمک‌رسانی در آن منطقه هستند و تمامی امکانات مورد نیاز نیز از استان به این روستا‌ها ارسال شده است.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: ارتش و سپاه نیز همگی به صورت آماده‌باش در حال امدادرسانی هستند و خوشبختانه تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مدیریت بحران سلماس سیل طغیان رودخانه فردین فرمند شورای نگهبان احسان دلاویز صدور حکم قصاص نجفی حسین آهی هادی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)

عصر ایران؛ فرزانه احمدی _ گروهی از خبرنگاران به بازدید از زاینده‌رود از کوهرنگ تا شهر اصفهان رفتند. به نظر می‌رسد شرایط همچنان مثل قبل است، لوله‌های زیادی همچنان آب رود را به باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی انتقال می‌دهند و برداشت‌های بی‌رویه در این حوضه آبی ادامه دارد.

گزارش را اینجا ببینید

در عین حال اصفهان با فرونشست روبه‌رو است و این شهر در خطر تخلیه در سال‌های آینده قرار دارد. خبرنگاران در ادامه سفر به اصفهان  در یک نشست خبری با مدیران شهری و قرارگاه آب اصفهان سوالات خود را مطرح کردند.

مدیران اصفهانی در این نشست گفتند مدیریت انتقال اب دریای عمان به مدیریت با روش پت و مت شبیه است. همچنین آنها گفتند آبی که از دریای عمان به اصفهان می‌رسد وارد رودخانه نخواهد شد چراکه باید چاله‌های دیگری را پر کند. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • هشدار نارنجی و تشدید بارندگی در استان یزد
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد