Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زنان فوتسالیست رده سنی جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار حریف خود تیم آرمینه تهران را با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب کردند.

وی افزود: گل های تیم فوتسال زنان رده سنی جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از سوی نیلوفر خندان (چهار گل) و مریم رمضانی و هدیه امیدی نیز هر کدام یک گل به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه پیروزی گذشته تیم فوتسال زنان رده سنی جوانان استان در این دوره از رقابت ها به ترتیب مقابل تیم های هیأت فوتسال خراسان شمالی، سیاه جامگان قم و پردیس سیرجان استان کرمان به دست آمد.

علوی عنوان کرد: زنان فوتسالیست رده سنی جوانان کهگیلویه و بویراحمد تیم هیأت فوتسال خراسان شمالی را با نتیجه هشت بر پنج، تیم سیاه جامگان قم را با حساب هشت بر ۲ و تیم پردیس سیرجان استان کرمان را نیز با نتیجه ۱۲ بر یک درهم کوبیدند.

وی ابراز داشت: تیم فوتسال زنان رده سنی جوانان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه ۱۲ مردادماه ۱۳۹۸ به مصاف تیم شهروند ساری می رود.

علوی گفت: زنان فوتسالیست رده سنی جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پنجمین و آخرین بازی خود در این رقابت ها شامگاه یکشنبه ۱۳ مردادماه ۱۳۹۸ با تیم اصفهان دیدار می کنند.

وی اظهار داشت: رقابت های فوتسال لیگ برتر زنان رده سنی جوانان کشور از سه شنبه هشتم مردادماه ۱۳۹۸ و با حضور هفت تیم در شهر ساری مرکز استان مازندران آغاز شد.

علوی گفت: مهناز آشتیانی سرمربی تیم فوتسال زنان رده سنی جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت هاست.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اصفهان زنان فوتسال کهگیلویه و بویراحمد لیگ برتر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال افغانستان به مقام سوم دست یافت

تیم ملی فوتسال افغانستان با نتیجه ۳ بر ۲ تیم فوتسال مالزی را شکست داد.

تیم فوتسال افغانستان با برتری در این بازی مقام سوم رقابت‌های چهارجانبه تایلند را از آن خود کرد.

گفتنی است تیم فوتسال افغانستان با شکست در برابر تایلند از صعود به فینال این رقابت ها بر مانده بود.

 

https://t.me/Nedaeybaloch

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال افغانستان به مقام سوم دست یافت
  • بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی شد
  • فوتسالیست جاجرمی به همراه تیم ملی به تورنمنت ویتنام اعزام شدند
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت منصوب شد