Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - یورگن کلوپ در آستانه بازی سوپرجام انگلیس به زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر جزیره معترض شد. ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی سوپرجام انگلیس مقابل منچسترسیتی از زمان شروع فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر جزیره انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: دلیل شروع زودتر لیگ برتر نسبت به دیگر لیگ‌ها، سوال خوبی است و یک نفر بالاخره باید این بحث را مطرح کند. با آنچلوتی در این باره صحبت کردم. سری A هم مثل لیگ برتر 20 تیمه است و فصل از 24 آگوست شروع می‌شود. کالیدو کولیبالی به همراه مانه در جام ملت‌های آفریقا شرکت کرد و 4 هفته زمان برای استراحت دارد. او به بازگشت به تمرینات حتی نزدیک هم نیست! من نمی‌دانم چرا ما اینقدر زود شروع می‌کنیم. تابستان سال بعد هم کوپا آمه‌ریکا را داریم  و هم یورو و به نظرم باز هم در مدت زمانی مشابه فصل را شروع خواهیم کرد. دلیلش را نمی‌دانم! 

 او در ادامه افزود:  لیگ برتر آنقدر محصول جذابی است که در هر صورت افراد بسیار زیادی آن را تماشا خواهند کرد. بنابراین ما به بازی کردن در این 2 هفته‌ای که هیچ لیگ معتبری در دنیا شروع نشده، نیازی نداریم. من عاشق فوتبالم. دوست دارم بازی کنیم. از نظر من هر هفته می‌توانیم بازی کنیم. عاشق بازی هستم اما یک نفر باید به بازیکنان فکر کند و واضح است که در حال حاضر کسی چنین کاری را نمی‌کند. هر از گاهی این بحث را مطرح می‌کنم اما برخی می‌گویند باز هم بهانه جویی‌هایش شروع شد! ما واقعا باید به این مسئله فکر کنیم و هیچ کس در انگلیس چنین کاری نکرده است. باشگاه‌ها از ما می‌خواهند به تور پیش فصل برویم. با چه کسی؟  خب من می‌توانم به تنهایی بروم اما مطمئن نیستم کافی باشد! وضعیت همین است که می‌بینید!  به هرحال ما برای بازی با منچسترسیتی آماده هستیم؛ هر چند جدال با تیمی که طی 2 فصل اخیر 198 به دست آورده، واقعا سخت به نظر می‌رسد!

 

فوتبال جهان| کلوپ: رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر دوجانبه نخواهد بود/ لیورپول تیمی متفاوت خواهد بود


انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه

این دیدار از ساعت ۱۶ فردا دوم اردیبهشت در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار می‌شود.

براساس اعلام فدراسیون بسکتبال، زمان برگزاری بازی‌های سوم تا پنجم دو تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران بعدتر اعلام می‌شود.

در مرحله نیمه نهایی هر تیمی که ۳ پیروزی کسب کند راهی فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال می‌شود.

بازی‌های سوم و چهارم در شهر قدس و بازی پنجم در صورت نیاز در گرگان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قایدی
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه