Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی محمد نورعلیوند شامگاه شنبه در دیدار با امام جمعه پلدختر به مناسبت هفته ازدواج اظهار داشت: برگزاری جشن ازدواج از برنامه های هفته ازدواج در پلدختر است که روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح درمحل سالن اداره ارشاد برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم جشن، پکهای لوازم خانگی از سوی اداره ورزش و جوانان پلدختر به این تعداد زوج جوان سیلزده زیر ۳۵ سال که لوازم و اسباب و اثاثیه خود را در جریان وقوع سیل از دست داده اند، اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش پلدختر، زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) را بهترین الگو برای جوانان دانست و گفت:بهترین ازدواج  آن است که به دور از سخت گیری و بی آلایش آغاز شود اما امروزه این امر به عنوان مهمترین و اساسی ترین تصمیم زندگی هر فرد با مشکلاتی زیادی مواجه است.

وی افزود: امروزه بر اساس نظر کارشناسان میانگین سن ازدواج در افراد بالا رفته که جلوگیری از این معضل نیاز به تغییر در یکسری باورها و استفاده از ارزشهای اسلامی در راستای فرهنگ سازی ازدواج آسان دارد.

نورعلیوند بر تلاش دستگاه های فرهنگی شهرستان پلدخترنسبت به اجرای برنامه های فرهنگی برای ترویج ازدواج آسان تاکید و خاطرنشان کرد: هفته ازدواج فرصت مناسبی برای استفاده دستگاهها و برنامه ریزی برای فرهنگ سازی ازدواج آسان است.

وی افزود: یکی از مهمترین مسایلی که باعث ایجاد فاصله جوانان از ازدواج می شود مشکلات اقتصادی است که لازم است بانک های عامل وام ازدواج درپرداخت وامهای ازدواج تسهیل کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر به آسیبهای سیل به زیرساختهای ورزشی در این شهرستان اشاره کرد و گفت:متاسفانه با وجودحجم آسیبهای وارده از سیل به زیرساختهای ورزشی شهرستان اما تا کنون هیچ اعتباری در این راستا به ورزش و جوانان پلدختر اختصاص پیدا نکرده است.

وی افزود: انتظار می رود مسئولان از اعتبارات سیل بودجه ای نیز به ورزش شهرستان اختصاص دهند تا بتوان آسیبهای صد درصدی اماکن ورزشی شهرستان پلدختر را برای ورزش و استفاده جوانان جبران کرد.

نورعلی وند تصریح کرد : بازسازی استخر و مجموعه ورزشی شهیدسرمالیان پلدختر برای آماده شدن و قرار گرفتن در اختیار جوانان نیاز به تامین بودجه و اعتبار دارند.

وی افزود: سالنهای ورزشی آسیب دیده از سیل به امکانات، تجهیز شده و آماده بهره برداری است و زیرساختهای چمن ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر بهتر از قبل و مهندسی و کار اصولی و اساسی آماده شده و تنها کاشت چمن آن باقی مانده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: لازم است همه دستگاههای شهرستان برای اجرایی کردن مصوبات و برنامه های هفته ورزش به ویژه برگزاری جشن ازدواج در پلدختر پای کار آمده و با این اداره همکاری کنند.

  ۷۲۷۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اجرای برنامه های فرهنگی اداره ورزش و جوانان ازدواج امام جمعه ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در فروش لوازم خانگی

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده تقلب در فروش یک دستگاه یخچال فریز به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی آمل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و استعلام سازمان صمت، اتهام انتسابی را محرز ومتهم را علاوه بر پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت و به بازگرداندن ۵۵۰ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: با شکایت شاکی بازرسان سازمان صمت گزارش این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان پلدختر